All Retail
Опубліковано

Поєднання б’юті та технологій: у Києві з’явилось найбільше AR-дзеркало у світі

На фасаді торгово-розважального центру Gulliver відбувся запуск найбільшого AR-дзеркала у світі, розробленого студією FFFACE.ME для бренду Maybelline New York.

За допомогою інтерактивної інсталяції з доповненою реальністю бренд проанонсував запуск нової туші The Falsies Surreal.

Цей кейс не тільки про масштаб, він демонструє, що тепер б’юті-бренди мають можливість пропонувати споживачам віртуально тестувати продукти за допомогою рекламних екранів будь-якого розміру та бачити результати в реальному часі. Технологія дозволяє взаємодіяти з продуктом індивідуально в цифровому форматі.

«Ми встановлювали АR дзеркалами від FFFACE.ME в аеропорту Шарль-де-Голь, біля Паризької опери, в найбільших торговельних центрах Франції та Німеччини, але кейс для Maybelline New York став наймасштабнішим в історії індустрії. Надважливо для нас, що це відбулося саме в Україні. Це лише початок і вагомий приклад того, що технології не мають кордонів. Ми віримо, що дуже скоро AR дзеркала буде використовувати весь ритейл, адже це найкращий спосіб емоційного зв’язку з аудиторією в режимі реального часу», — розповіла Поліна Клековкіна, СOО FFFACE.ME.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або