All Retail
Опубліковано

Журнал All Retail — акценти на брендах коштом естетики: чому примітивна реклама насправді геніальна?

У новому випуску журналу розкрито примітивний та інтелектуальний підходи до реклами, їх переваги та необхідність зберігання балансу між ними для ефективного спілкування з аудиторією. Також наведено несподівані висновки дослідження як змінилася думка поляків щодо присутності українських товарів. Чому споживачі закордоном відмовляються від української продукції? Чому провідний дискаунтер скоротив темпи експансії та якому формату торгівлі українці надають перевагу? Про це та інше, у жовтневому журналі All Retail.

ТОП-тема. Акценти на брендах коштом естетики: чому примітивна реклама насправді геніальна?

Іноземний досвід. Звіт Inquiry: українські товари не дуже бажані на польському ринку. 

Технології. «Сільпо» поступово відмовлятиметься від забруднюючих холодильників: що про це говорять в самій компанії та експерти ринку?

Тренди ритейлу. «АТБ-Маркет» різко скоротив темпи експансії. Чому це сталося та коли компанія може відновити довоєнне розширення мережі?

Дослідження. Сучасні vs традиційні: якому формату покупок українці надають перевагу.

Споживчі товари. «Живи тут і зараз!», — нова комунікація бренду Fiorelli.

Наше опитування. Чи наближається концентрація магазинів сучасного типу в країні до критичної точки насиченості?  

Консалтинг. Спорт, продуктивність, ментальне здоров’я та страхування життя — що спільного?

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у вересні 2023 року.

Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.

Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua чи зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або