All Retail
Опубліковано

Український бренд «Вухастик» виходить на європейський ринок

Afina Group, власник ТМ «Вухастик», розпочинає постачання продукції українського бренду на ринок Європи. Продукція ТМ «Вухастик», що виробляється на заводі побутової хімії у Вінниці, з грудня 2023 року буде представлена на ринку Молдови.

Перше відвантаження товарів для догляду для всієї родини ТМ Вухастик у Молдову відбулося 21 грудня 2023 року. Дистрибутором-партнером виступила компанія VION IMPEX (м. Кишинів) — молдовський лідер у сфері дистрибуції та роздрібної торгівлі. VION IMPEX працює по всій території Молдови та має найбільшу в країні роздрібну мережу магазинів Casa Curata. Це партнерство відкриває нові перспективи для розвитку українського виробництва та свідчить про високий рівень довіри до української продукції на міжнародному ринку.

«Довіра до української продукції в Європі зростає, тож для нашої компанії важливо поставляти на ринок Європи продукцію високої якості, яка буде конкурентоспроможною в умовах світового ринку. Ми розуміємо важливість відновлення промислового потенціалу України, особливо під час воєнного стану, а також прагнемо долучитись до популяризації якісних українських товарів на міжнародній арені», — говорить Олексій Соболєв, директор з розвитку Afina Group.

Виробництво продукції українського бренду «Вухастик» було розпочато влітку 2023 року на одному з найбільших в Україні заводі побутової хімії, розташованому у м. Вінниця. Власником бренду є всеукраїнська компанія Afina Group, провідний оператор ринку України у напрямках дистрибуції, логістики та створенні торгових марок. «Вухастик» — новий бренд українського виробництва, який поєднує серію засобів для догляду та прання, продукція підходить для всієї родини і є безпечною та комфортною для догляду за малюком із перших днів життя.

«Безпечність продукції, висока якість сировини від світових постачальників, що підтверджена європейськими сертифікатами, а також ціна, яка суттєво конкурує з міжнародними брендами, роблять продукцію ТМ Вухастик оптимальним вибором для догляду для всієї родини, — відзначає Світлана Попова, CMO Afina Group. — Ми впевнені, що відтепер безпечна та якісна продукція Made in Ukraine стане улюбленим помічником і для європейських споживачів».

Партнерство з VION IMPEX вже на старті співпраці передбачає постачання 20 різних продуктів під брендом «Вухастик» у понад 100 торговельних точок по всій країні. Надалі планується розширення представленості асортименту.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або