All Retail
Опубліковано

Завдяки перенесенню дат свят, значно зріс попит на дитячі товари

Продажі категорії «дитячий транспорт» на свята зросли в 5,5 раза порівняно з попередніми роками. Конструктори, м’які іграшки, фігурки героїв – у 4,5 раза.

За словами PPC-фахівця Promodo Євгена Колотіло, перенесення зимових свят сформувало додатковий попит на іграшки у 2023 році. Раніше зазначені категорії показували приріст тільки з середини грудня. За даними дослідження Promodo, навіть ті, хто раніше подарунки до Святого Миколая не купували, — свої звички змінили. Попит на категорію дитячий транспорт у 2023 році зріс у 5,5 раза в порівнянні з попередніми трьома роками.

На конструктори, м’які іграшки, фігурки героїв в період «чорної пʼятниці» попит зріс у 4,5 раза, продукцію для розвитку і творчості, ігрові набори, машинки та настільні ігри — у 3,5 раза.

Зміну сезонності у 2023 році також видно по графіку товарообігу в ніші дитячих іграшок — у 2021 році спад після «чорної пʼятниці» та пікове зростання з 13 грудня. У 2023-у — після «чорної пʼятниці» є поступове зростання та спад після 6 грудня.

Період з 25 до 29 грудня став найтоповішим за кількістю продажів в онлайні. Кожного дня ритейлери отримували рекордні цифри. В гривні дохід ритейлерів з цієї ніші в грудні навіть перевищив показники 2021 в середньому на 10%.

«Досягти таких результатів, звичайно, вдалося завдяки значним вливанням рекламних бюджетів. Якщо порівняти із 2021 роком, то вартість кліку у 2023-го зросла на 23%», — каже Євген Колотіло.

За прогнозами команди Promodo, у 2024-го у листопаді-грудні ситуація буде аналогічною.

«Чи буде зміщення попиту через покупку подарунків саме до Різдва 25 грудня? Можливо, бо є тенденція до перетворення його на головне зимове свято. Також це може відбутися, якщо у 2024 році повернеться частина українців, які зараз перебувають закордоном — і вже звикли святкувати саме Різдво».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або