CCaaS: Що таке кол-центр як послуга?
Контакт-центр як послуга, або Call Center as a Service (CCaaS) — це хмарне програмне рішення, яке дає змогу створити віртуальний контакт-центр, дзвінки в якому здійснюються через IP телефонію для колл-центру.
Звідки виникла потреба у CCaaS?
Розвиток контактних центрів як послуги співпав з загальносвітовою тенденцією до аутсорсингу бізнес-процесів (BPO), й став відповіддю на запит надання виняткового клієнтського обслуговування. Простими словами, конкуренція змусила бізнеси зосередитись на основних компетенціях. І щоб не втратити при цьому зв’язок з клієнтами, компанії почали вдаватись до аутсорсингу колл центрів.
Потужним поштовхом до розвитку моделі CCaaS став тренд на віддалену працю. Роботодавці почали використовувати хмарні технології для
- скорочення витрат на телефонію;
- підвищення ефективності праці;
- оптимізації своїх каналів зв’язку з працівниками та клієнтами.
Сучасний стан CCaaS
З 2021 року темпи зростання послуг CCaaS становить 15.7% на рік. Сьогодні контакт-центр як послуга — це широкий спектр комунікаційних інструментів, що включає голосовий та відеозв’язок, онлайн-чати, IVR меню, електронну пошту, дашборди для спільної роботи тощо. Платформи хмарних колл-центрів надають доступ до цих інструментів на будь-якому пристрої через підключення до Інтернету. Це привабливий варіант для підприємств будь-якого розміру, що позбавляє необхідності встановлювати дороге обладнання, програмне забезпечення та витрат на обслуговування.
Хмарний колл-центр від Global Bilgi для вашого бізнесу
Покладаючись на досвід аутсорсингу контакт-центрів й управління клієнтським досвідом, компанія Global Bilgi розробила хмарний колл центр Sirius з корпоративними можливостями для бізнесів усіх розмірів та індустрій. Це комплексне рішення, що надається за моделлю CCaaS, і якщо ви хочете дізнатись більше, або замовити демоверсію хмарного колл центру для вашого бізнесу, переходьте на globalbilgi.com.ua