All Retail
Опубліковано

АТБ обійшов Fozzy Group і Auchan — виторг найбільших ритейлерів України

Теги:
АТБ
Fozzy Group
Ашан
Auchan
Metro
Фото:
https://dp.informator.ua

За даними сервісу YouControl, у 2023 році виторг АТБ зріс на 22,2% — до 181 млрд грн в порівнянні з падінням на 0,2% у 2022 році (148,3 млрд грн). Прибуток ритейлера зріс на 85,7% і сягнув 3,9 млрд грн.

Друга у рейтингу — компанія Fozzy Group, якій належать ТОВ «Сільпо-Фуд», ТОВ «Фора» і ТОВ «Траш». Протягом 2023 року компанія збільшила виторг на 28,2%, до 117,9 млрд грн (у 2022-му 92,1 млрд грн). При цьому ТОВ «Сільпо Фуд» скоротило збиток на 76%, до 1,8 млрд грн. Сукупний прибуток ТОВ «Фора» і ТОВ «Траш» зріс на 396%, до 180,1 млн грн.

Виторг компанії Metro Cash & Carry (ТОВ «Метро кеш енд кері Україна») минулого року склав 25,5 млрд грн, що на 26,8% більше, ніж у 2022-му (20,1 млрд грн). Ритейлер скоротив збиток на 42,1%, до 381 млн грн.

Четверте місце за розміром виторгу посідає мережа Varus (ТОВ «Омега»), у 2023 році він зріс на 20,6%, до 17,5 млрд грн. Прибуток ритейлера становив 140,7 млн грн, тоді як у 2022-му Varus отримав збиток у 41,5 млн грн.

Замикає п’ятірку ТОВ «Фудком» — «Велика Кишеня» та «Велмарт». Виторг мереж у 2023 році зріс на 26,6%, до 17,1 млрд грн. Прибуток зріс на 43,6%, до 310,6 млн грн.

Шосте та сьоме місця за виторгом посідають «Таврія В» та Auchan Україна, із показниками 12,3 млрд грн (на 24,7% більше) та 10,9 млрд грн (на 2,8% більше). Auchan вдалося скоротити збиток на 26,7%, до 923,5 млн грн, а у «Таврія В» прибуток зріс на 97,7%, до 189,1 млн грн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або