All Retail
Опубліковано

Польська fashion-група LPP втратила $3 млрд після звинувачень у фіктивному відході з Росії

Теги:
fashion-ритейлери
війна
Фото:
Dlahandlu.pl

Американська інвестиційно-дослідницька компанія Hindenburg Research у своїй нещодавній публікації поставила під сумнів продаж LPP російських активів.

Польська компанія LPP Group, яка володіє fashion-брендами Reserved, House, Cropp, Mohito та Sinsay, втратила $3 млрд після рекордного падіння акцій, яке в піку досягло 36%. Сталося це після публікації розслідування Hindenburg Research, яке доводить, що у 2022 році LPP насправді не повністю продала свій бізнес у Росії та продовжує реалізовувати власні товари через російські магазини.

Для цього польська компанія, яка є у 39 країнах, нібито розробила цілу фіктивну стратегію продажу активів у РФ, використовуючи підставних осіб та зашифровані штрих-коди. У LPP категорично заперечують звинувачення у фіктивному відході з російського ринку.

«Звіт, підготовлений Hindenburg Research, є частиною організованої дезінформаційної атаки, яка готувалась протягом п’яти місяців з метою знизити ціну акцій LPP Group», — прокоментували в компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або