Чи водять усіх за ніс — звідки в Росії з’явилися товари LPP?
Експерт судово-фінансових розслідувань, компанія Hindenburg Research, стверджує, що польський ритейлер LPP, власник брендів Sinsay, Reserved, Mohito, Cropp i House, сфабрикувала продажі магазинів у Росії. 15 березня 2024 року компанія оприлюднила звіт, в якому навела докази, що вихід компанії LPP з Росії був фіктивним.
Чим важлива Росія для LPP?
Росія була надзвичайно важливим ринком для LPP до нападу на Україну 24 лютого 2022 року. Польська компанія з виробництва одягу мала понад 550 магазинів у Росії, а в березні 2021 року відкрила ще один склад e-commerce. Ця країна була другим за величиною ринком після Польщі, на який припадало 19,2% річного доходу компанії.
Нещодавно у звіті за 2020/21 рік компанія повідомила, що Росія, Україна, Білорусь і Казахстан є ринками, на яких вона бачить довгостроковий потенціал зростання для своїх брендів. «Це особливо стосується Росії, яка є другим за величиною джерелом доходів групи після її домашнього ринку», ー повідомили в компанії.
Прихована правда