All Retail
Опубліковано

Як відновлення роботи Inditex вплинуло на українські ТРЦ за перший тиждень

Трафік у столичних ТРЦ зріс на 20% за тиждень з моменту відновлення роботи в Україні іспанського бренду Zara та інших магазинів групи Inditex. Про це повідомив Максим Гаврюшин, голова Української ради торгових центрів.

Менше ніж за тиждень іспанська компанія відкрила в Україні 28 магазинів. Це всі сім її брендів Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Zara Home, повернення стартувало 3 квітня.

За словами Максима Гаврюшина, протягом квітня відбудеться також відкриття магазинів у Львові, Черкасах, Вінниці, центральних регіонах України.

Директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова зазначила, що повернення Inditex має для українського ринку два позитивні моменти:

  • зменшення вакантності ТРЦ;
  • повернення якірних орендарів.

"В окремих обʼєктах Inditex займає до 10-15% від загальної площі — це суттєво", — каже провідний експерт Colliers Ukraine у галузі торговельної нерухомості Ігор Заболоцький.

Дані Максима Гаврюшина про зростання трафіку підтверджують і у ТРЦ Gulliver, де приріст відвідуваності склав понад 20%, порівнюючи з минулими вихідними. У ТРЦ кажуть, що результати окремих поверхів, де розташовані магазини Inditex, показали зростання трафіку на більш ніж 40%, порівнюючи з попередніми вихідними.

СЕО Lavina Mall Дмитро Лашин вважає, що повернення Inditex має суперважливе значення, адже магазини групи запускають трафік — потік відвідувачів, який вони генерують, потім розподіляється по менш брендових магазинах.

У ТРЦ Lavina Mall з відкриття магазинів Inditex трафік зріс на +14,5%, у перші вихідні — на +17%.

Втім, у цього грандіозного повернення є і інша сторона медалі, за яку хвилюються українські бренди. Минулого року вітчизняні гравці fashion-ринку визнавали, що з Inditex і H&M складно конкурувати, адже ці компанії мають масштабний і агресивний маркетинг та непорівнювані рекламні бюджети.

Євгенія Локтіонова вважає, що поновлення роботи Inditex може негативно вплинути на українські бренди, однак головне питання конкуренції в ціновій політиці: "Українські бренди невиправдано дорогі, порівнюючи з міжнародними, зокрема з ціновою політикою Zara".

На думку голови УРТЦ, повернення Inditex може позначитись і на турецьких і польських брендах, зокрема LC Waikiki і марках компанії LPP.

Однак у польської LPP є своя перевага — більш розгалужена мережа, яка працює в більшій кількості міст Україні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або