EVA очолила національний рейтинг корпоративної репутації у сегменті drogerie
В рамках міжнародного форуму PRNEXT-24 відбулось нагородження переможців національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Першість в сегменті drogerie (категорія «Ритейл -парфумерія») здобула Лінія магазинів EVA.
Лідерів з управління корпоративною репутацією в різних номінаціях традиційно визначає авторитетне журі, до складу якого входять оглядачі й аналітики ринку, представники профільних медіа та керівники громадських організацій. В номінації «Ритейл — парфумерія», окрім EVA, цього року також були представлені такі провідні гравці як Makeup, Watsons, Yves Rocher, LUSH. Оцінку учасників проводили за наступними параметрами:
• репутаційна стабільність,
• іміджевий капітал КСВ,
• медійна активність,
• інноваційний підхід,
• якість антикризових комунікацій.
За сумою балів впевнену перемогу в категорії здобула EVA.
«Ми вже втретє отримуємо звання «Репутаційні АКТИВісти», але це — завжди подія. Бо премія об’єктивна і свідчить про реальне визнання професіоналів галузі. Важливо, що серед критеріїв оцінювання є КСВ, адже зараз це — must have. І той факт, що журі акцентувало на ньому увагу, відзначило EVA не лише за грамотну комунікацію, але й за допомогу суспільству, за швидке відновлення на звільнених територіях та підтримку клієнтів, показує, наскільки всі ми на одній хвилі», — прокоментувала керівниця PR-напряму ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Олександра Гнатик.
Рейтинг «Репутаційні АКТИВісти» був задуманий як спосіб відзначити компанії, котрі досягли високих результатів в управлінні репутацією. З 2015 року незалежні експерти обирають найкращих, виставляючи бали компаніям зі списку претендентів за 25 критеріями. Переможці рейтингу визначаються в таких галузях, як ритейл, телекомунікації, транспорт і логістика, агросектор, IT, машинобудування, металургія, будівництво та девелопмент, фармацевтика, фінанси, страхування тощо.