All Retail
Опубліковано

Для нових відкриттів в Україні мережі McDonald’s цікавими є локації, які пропонують усі канали продажу

У McDonald’s розповіли, які локації цікавлять компанію в Україні.

Директор із розвитку McDonald’s в Україні Віталій Стефурак розповів, що в пріоритеті у компанії окремо розташовані заклади. Однак McDonald’s також розглядає можливості, коли заклад є частиною якоїсь будівлі, не обов’язково ТРЦ.

"Якщо говорити конкретно про ТРЦ, то ми працюємо в багатьох основних ТРЦ в Україні. Але серед ключових умов зараз — можливість організувати заїзд на McDrive, як один із каналів продажу, та окремий вхід до ресторану", — пояснив Віталій Стефурак.

Відкриття нових локацій, за словами директора з розвитку, здійснюється за власною стратегією компанії, однак у McDonald’s завжди раді, коли місцева влада зацікавлена у виході мережі на місцевий ринок.

"Порівняно з періодом до війни ми отримуємо більше звернень з різних регіонів. Причому йдеться не лише про органи місцевої влади, а й про відвідувачів, які пишуть нам і запрошують відкрити McDonald’s в їхньому місті", — зазначає спікер.

Стефурак також розповів, що населений пункт має налічувати від 200 тис. мешканців для відкриття у ньому ресторану мережі. У містах McDonald’s обирає найбільш відповідну земельну ділянку, в ідеалі вона має бути площею близько 20 соток і знаходитися на перехресті зі значним пішохідним та автомобільним потоками.

"До вибору місць для ресторанів на трасах дещо інших підхід: немає прив’язки до кількості людей, які живуть поруч, однак важливий автомобільний трафік та його інтенсивність. Нас цікавлять ключові дороги, як-от одна з найбільш жвавих трас Київ-Чоп, яка веде до країн Європейського Союзу", — додав Віталій Стефурак.

Також компанія розглядає міста з населенням близько 20 тис., які розташовані біля траси з насиченим трафіком, або ж траса частково проходить через цей населений пункт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або