Куди рухається український маркетинг: 20 висновків за підсумками Ukrainian Marketing Forum
Ми живемо у фантастично сильній та витривалій країні, де на третьому році повномасштабної війни бізнес не просто вистояв, але й продовжує розвиватися та інвестувати в маркетинг. Цю тезу підтверджує і 17-ий Український маркетинг-форум, адже він став наймасштабнішим за кількістю учасників за усі роки свого існування! Це були 2 насичених корисним контентом дні, виступи понад 65 спікерів, 2 зали, понад 850 учасників офлайн і понад 300 учасників онлайн. І все це під гаслом «Живучі» та графічною символічною айдентикою з кактусами.
Володимир Поліщук, CMO з 12-річним досвідом в різних ритейл-мережах, co-founder Студії маркетингу та дизайну MUST, виділив 20 тез з форуму, що стануть у пригоді маркетологам в ритейлі і не тільки.
Здавалося, що весь професійний ринок знаходиться в одному приміщенні — так багато знайомих облич я не бачив давненько.
Дуже гарним вийшов баланс по виступах спікерів: тут і власники великих брендів, і відомі CMO, і PR-лідери, і представники різнопрофільних агенцій.
Ритейл-брендів серед спікерів було багато: «Сільпо», «Епіцентр», МХП, EVA, «Нова пошта», Intertop, MAUDAU тощо. Серед агенцій найбільш цікавими мені видалися виступи Євгенії Близнюк (дослідницька агенція Gradus Research), Катерини Ільченко (нейромаркетингова агенція Neuro-knowledge) та Олексія Ляха (newage.digital agency).
Отож, ловіть 20 тез з форуму, що стануть у пригоді маркетологам в ритейлі і не тільки.
1. Важливість бренду для споживача зросла на 10% від попереднього року і становить 62% від опитаних. Причому це працює як для давно відомих брендів, так і для нових. Бренд стає острівцем безпеки для покупця.
2. Намітилася тенденція на збільшення покупок дорогих брендів, попит на низький ціновий сегмент стабільний останні два роки.
3. Українці хочуть жити «тут і зараз», але більшою мірою це стосується молоді з покоління Z.
4. Продовжується ріст попиту на товари українського виробництва як всередині країни, так і за її межами.
5. Онлайн зростає вдвічі швидше офлайну, а продажі в мобільних застосунках — вдвічі швидше за продажі з сайтів.