All Retail
Опубліковано

Nestle і Danone у рейтингу найбільших забруднювачів навколишнього середовища

Компанії Nestle, PepsiCo, Danone і The Coca-Cola Co, що займаються виробництвом продуктів харчування та напоїв — найбільші забруднювачі навколишнього середовища пластиком.

На це вказують результати дослідження Globaldata, які ґрунтуються на вивченні 28 570 зразків пластикових відходів різних торгових марок, знайдених на пляжах, у річках і парках у 84 країнах. У звіті стверджується, що існує сильна кореляція між компаніями з високим рівнем виробництва та забрудненням. Причому групи компаній з виробництва продуктів харчування та напоїв є непропорційно великими забруднювачами.

Пакування продукції Coca-Cola становило найбільший відсоток фірмових пластикових відходів, про що заявлено у звіті про 1576 перевірок різних середовищ — 11%.

Товари PepsiCo наслідували цей приклад, склавши 5% виявлених пластикових виробів, тоді як паковання продукції Nestle і Danone становила по 3%.

Згідно з дослідженням, менше ніж 60 транснаціональних компаній відповідальні за понад 50% забруднення навколишнього середовища фірмовим пластиком. Інші перелічені групи продуктів харчування та напоїв включають виробників Bakhresa Group, Unilever, Wings, Mayora Indah, Mondelez International, Mars і власника Indofood Salim Group.

Обґрунтовуючи результати, дослідники говорять, що харчові продукти та напої як правило мають коротші періоди використання перед утилізацією, зокрема вищий відсоток одноразових (включно з короткочасними) товарів порівняно з іншими компаніями FMCG, такими, наприклад, як побутові. До того ж продукти харчування та напої також мають більшу ймовірність споживання на ходу.

Більша частина пластикових виробів, виявлених під час розслідування, були без зазначення марок, що робить ймовірним те, що внесок провідних компаній може бути недооцінений, оскільки виробника цих пластикових виробів важче відстежити.

Дослідники підкреслили, що такі результати свідчать про необхідність звітності компаній про виробництво пластику, незалежно від того, добровільно, за дорученням уряду чи міжнародного юридично обов’язкового документа. Вони також закликали розробити міжнародну базу даних із відкритим доступом, у якій компанії зобов’язані кількісно відстежувати та звітувати про свою продукцію, пакування, бренди та викиди в навколишнє середовище.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або