«Фора» розпочала партнерство з Consulting for Retail задля удосконалення управління торговим простором
Компанія Consulting for Retail, що входить до міжнародної групи Atriny, і мережа продуктових магазинів «Фора», що входить до складу Fozzy Group, оголосили співробітництво в рамках проєкту цифровізації процесів планування торгового простору.
Consulting for Retail — міжнародна консалтингова компанія, що входить до складу міжнародної групи компаній Atriny. Основні напрямки діяльності — надання послуг консалтингу, впровадження та підтримка ІТ-систем, а також дистрибуція програмного забезпечення для автоматизації процесів ритейлу, логістики, дистрибуції та виробництва. Команда реалізувала понад 240 успішних проєктів в Україні, країнах Європи та СНД з такими компаніями, як «АТБ», «Аврора», Linella, Novus, «Таврія-В», «Сім23», Malbi, Magnum, ToiMart, Bravo та інші.
Проєкт з «Фора» передбачає впровадження наступного набору програмних рішень:
- Модуль SymphonyAI: Space Planning для аналізу поличного простору і створення планограм на рівні кластера магазинів.
- Модуль SymphonyAI: Space Automation для автоматичної генерації планограм з урахуванням мерчандайзингових правил та індивідуальних особливостей кожного магазину.
- Модуль C4R: Layout Management System для аналізу продуктивності торгового простору магазину та оптимізації розміщення категорій у торговому залі.
- Модуль C4R: Reports для генерації звітів щодо ефективності торгового простору.
Застосування цих рішень дасть змогу мережі «Фора» вдосконалити поточну методологію та процеси управління торговельним простором і забезпечить оптимальне розміщення продуктів на полицях, підвищуючи видимість товарів у кожному магазині. Це зробить асортимент доступнішим для гостей, покращуючи їхній досвід покупок і зміцнюючи лояльність до мережі.
«Ми дуже раді розпочати співпрацю з торговельною мережею „Фора“, яка поділяє наше прагнення до створення безперебійного та ефективного середовища роздрібної торгівлі. Упевнений, що наші спільні зусилля посприяють удосконаленню процесів управління торговим і поличним простором у магазинах мережі, допоможуть нашому партнеру ще більше зміцнити своє лідерство на ринку і забезпечать найвищий рівень задоволеності гостей», — сказав Олександр Родченко, регіональний директор Consulting for Retail.
«Ми постійно шукаємо шляхи для підвищення ефективності нашого бізнесу і поліпшення досвіду гостя. Розраховуємо, що співпраця з компанією Consulting for Retail допоможе нам оптимізувати концепцію управління торговельно-поличним простором і зробити наші магазини ще більш привабливими для гостей», — коментують у пресслужбі мережі «Фора».