All Retail
Опубліковано

Співвласники мережі «Галя Балувана», що розвивають проєкт Wesoła Pani у Польщі, планують досягти позначки 500 торгових точок

Протягом трьох років мережа магазинів напівфабрикатів Wesoła Pani відкрила 120 франчайзингових та три власні торгові точки в Польщі. Оператор хоче мати загалом 500 магазинів у Польщі. Також компанія планує розвивати інші канали збуту.

Проєкт розвивають співзасновники мережі «Галя Балувана»Алла та Олександр Теліга.

Керівник мережі Wesoła Pani Владислав Азовський зазначає, що цього року його компанія зосереджена на інвестиціях в інфраструктуру, технології виробництва та маркетинг. Він зазначив, що це необхідна умова для продовження розширення та відповідно підвищення ефективності компанії.

Оптове виробництво заморожених продуктів буде запущено вже цього року. У планах також розпочати кейтеринговий продаж.

«Основою нашого бізнесу є роздрібні продажі в магазинах під брендом Wesoła Pani. Проте ми бачимо потенціал на багатьох рівнях, які безпосередньо пов’язані з діяльністю магазинів. Наприклад там, де, можна поїсти на місці, тобто мінігастрономія. Також розглядаємо створення інших каналів дистрибуції, таких як кейтеринг. Ми відкриті до того, що пропонує ринок», — говорить керівник мережі Wesoła Pani Владислав Азовський.

Відтак Wesoła Pani витратить 200 тис. євро на маркетинг. Власник компанії розраховує, що ключовий момент у розвитку бренду відбудеться через два роки.

«Ми створимо мережеву інфраструктуру відповідно до наших планів, а це приблизно 500 магазинів по всій Польщі та розвиток оптових продажів. Тоді ми будемо поступово збільшувати річний оборот. Припускаємо, що у 2026 році буде зростання на 50%», — каже Владислав Азовський.

В асортименті компанії вареники, млинці, пельмені, а також м’ясні обіди, супи та десерти. Мережа Wesoła Pani також розвивається в Нідерландах, Литві, США та Україні.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або