All Retail
Опубліковано

Гейміфікована програма лояльності від всеукраїнської мережі АТБ та Art Nation Loyalty

Об’єднавши зусилля, мережа АТБ та Art Nation Loyalty представляють нову програму лояльності «Будинок мрії» у фіналі якої буде розіграно 3 мільйони гривень на покупку будинку.

З 17 липня по 11 вересня по всій Україні в більш ніж 1200 магазинах мережі АТБ покупці можуть взяти участь у грі.

Щоб розпочати віртуальні змагання, учаснику необхідно завантажити на смартфон безкоштовну гру «Будинок Мрії». Це багаторівнева гра, де потрібно допомогти головній героїні та її сину відремонтувати та затишно облаштувати заміський будинок, який їм дістався у спадок. Чим швидше та більше рівнів проходять гравці, тим вище їх шанси на перемогу. За кожен пройдений етап гри, користувач отримує шанс виграти щотижневі цінні призи та 3 мільйони гривень на будинок.

Умови участі

  • зробити покупки в магазині АТБ на 100 грн або придбати товари партнерів виділені спеціальними цінниками;
  • отримати сашет з карткою «Будинок мрії» за акційною ціною 2 грн;
  • отримати також додатковий сашет за 2 грн при оплаті картою АТБ;
  • активувати отримані картки у грі та проходити рівні якнайшвидше;
  • отримати у грі унікальний код та зареєструвати його у додатку АТБ-маркет.

Кожен пройдений етап гри дає шанс виграти цінні призи. Щотижня розігруватиметься сучасна техніка для дому: кухонний комбайн, кавомашина, робот-пилосос, фен, гриль, праска з парогенератором та кухонна машина.

У фіналі буде розіграно найочікуваніший головний приз — 3 мільйони гривень на будинок.

Більше інформації про умови акції та правила гри в додатку АТБ-Маркет або на сайті.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або