All Retail
Опубліковано

Витрати на продукти харчування в Парижі під час Олімпійських ігор зросли на 42%

Теги:
visa
споживчі настрої
Фото:
https://www.archdaily.com

Згідно з даними Visa, витрати на їжу та продукти харчування в Парижі під час перших вихідних Олімпійських ігор зросли на 42%.

Компанія Visa, яка є одним з головних спонсорів Олімпійських та Паралімпійських ігор, повідомила про зміни в споживчих витратах після початку Ігор. Зокрема, малий бізнес відзначив 26% зростання продажів у порівнянні з минулим роком в період з 26 по 28 липня.

Значне зростання витрат також було зафіксовано в театрах і музеях (+159%), ресторанах (+36%), інших видах роздрібної торгівлі (+21%) та розвагах (+18%).

Найбільша частка витрат під час відкриття Ігор припала на власників карток з США (29%), хоча помітне зростання витрат також спостерігалося серед власників карток з Бразилії (+33%) та Японії (+129%).

"Останні дані свідчать про суттєве зростання споживчих витрат власників карток Visa під час відкриття Олімпійських ігор. Особливо приємно спостерігати за зростанням витрат французьких малих підприємств після того, як ми допомогли оцифрувати рахунки 13 мільйонів з них в Європі за останні чотири роки.

Дані про подорожі демонструють активність молодого покоління, що свідчить про актуальність Олімпійських ігор як сьогодні, так і в майбутньому", — зазначає Шарлотта Хогг, головний виконавчий директор Visa в Європі.

Дані за перші вихідні вказують на те, що 78% покупок у Парижі були безконтактними, що на 9% більше порівняно з минулим роком. Крім того, бронювання авіаквитків до Парижа перед Олімпійськими іграми зросло на 39% у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року.

Витрати також зросли в інших французьких містах, зокрема в Сент-Етьєні (+214%), Ліллі (+100%) та Марселі (+38%).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або