All Retail
Опубліковано

Колаборація двох ритейлерів: як SPAR співпрацює з «Гостинним домом» на Івано-Франківщині

На початку липня у Калуші Івано-Франківської області, по вул. Василя Стуса 32-В, відбулося відкриття нового супермаркету європейської франчайзингової мережі SPAR.

У магазині з торговою площею 355 кв.м представлений широкий асортимент товарів: свіже м’ясо, випічка з власної пекарні, готові страви. Також тут можна замовити піцу. Крім того, у пропозиції SPAR багато ексклюзивних товарів власного імпорту та власної торговельної марки.

Цікаво, що вказаний супермаркет — це спільний проєкт SPAR та локальної торгової мережі «Гостинний дім», яка на кінець 2023 року нараховувала 6 магазинів у Івано-Франківській області. Саме в цій локації до недавніх пір розташовувався один із супермаркетів «Гостинний дім».

Про суть такої колаборації ми поговорили з Андрієм Терещенком, керівником департаменту розвитку франчайзингової мережі SPAR.

Андрій Терещенко, керівник департаменту розвитку франчайзингової мережі SPAR

Для українського ринку це досить поодинокий випадок, коли власники вже готової мережі переводять магазин працювати під інший бренд. Які аргументи ви навели для них?

У нас є чимало успішних кейсів, коли партнери, які до співпраці з франшизою вже мали попередній досвід торговельного бізнесу. Але вони або не виходили за рамки своєї операційної роботи, або не знали, як далі розвиватися і модернізувати процеси — і це стимулювало їх доєднатися до відомого міжнародного бренду. І співпраця та переформатування магазину «Гостинний дім» у SPAR — це один з таких випадків.

Ключовим аргументом при переговорах є показники діяльності магазину до та після переформатування, які ми наводимо як приклад вже з реалізованих проєктів.

Головне у співпраці за системою франчайзингу — це обмін досвідом. Ми систематично ділимося зі всіма франчайзі своїми напрацюваннями, надаючи, таким чином, можливість вести бізнес успішно та ефективно. Ми відстежуємо інновації, обмінюємося досвідом зі SPAR International і відкриваємо магазини вже з урахуванням сучасних концепцій та форматів.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або