All Retail
Опубліковано

Як кулінарні відділи змінюють споживчий досвід у супермаркетах

Ще 10 років тому пропозиція готових страв у вітчизняних відділах кулінарії налічувала декілька позицій у 3-5 товарних категоріях, серед яких були салати, випічка, піца та десерти. Сьогодні споживачам представлено не тільки розмаїття товарів на полицях ритейлерів, а й повноцінне меню готових страв. Відділи кулінарії у супермаркетах стали стратегічним елементом задоволення потреб споживачів, підвищення їхньої лояльності, збільшення прибутковості мережі та створення конкурентних переваг.

Чому відділи кулінарії набирають популярності

Динамічність життя і класичний брак часу на приготування їжі спонукає клієнтів супермаркетів забігти у відділ кулінарії та придбати вечерю чи перекус. Також за теперішніх умов відключення світла, що часто унеможливлює процес приготування їжі, для багатьох українців відділи готової їжі стали порятунком. Крім того, різноманітність меню дозволяє дегустувати страви, які не так часто випадає приготувати вдома. Сучасні кулінарні відділи пропонують широкий вибір страв, включаючи здорові, дієтичні, вегетаріанські та екзотичні варіанти, що задовольняє різноманітні смаки та потреби споживачів.

З іншого боку, відділи кулінарії набирають популярності серед ритейлерів через збільшення прибутковості: готові страви підвищують середній чек і загальну маржинальність супермаркету.

Андрій Харитоненко, директор з виробництва ТОВ «Вересень плюс» (мережа магазинів «Файно маркет»)

«Рішення розвивати цей напрям виправдане з декількох причин. По-перше, власне виробництво дає нам повний контроль над якістю продукції, що надає перевагу у якісному рівні та консистентності продуктів. Крім того, це дозволяє реалізовувати унікальні рецепти і створювати продукцію, яка відповідає специфічним вимогам і смакам наших покупців. Додатково, власне виробництво підсилює нашу позицію на ринку, оскільки ми не лише продавець, але й виробник, що збільшує наші можливості для брендування і просування продукції.

Здається, що наша стратегія вдало використовує переваги власного виробництва і вже має значний успіх. Наразі ми маємо 56 пекарень повного циклу, 37 піцерій, 81 магазин з різноманітною продукцією гриль та плануємо надалі збільшувати потужності та розвивати власне виробництво», — говорить Андрій Харитоненко, директор з виробництва ТОВ «Вересень плюс» (мережа магазинів «Файно маркет»).

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або