Як з маленької ідеї зробити масштабний бізнес. Алгоритми співпраці з мережею NOVUS
Українці залюбки обирають NOVUS, адже ця мережа супермаркетів пропонує лише свіжі та якісні товари, що відповідають високим стандартам. Саме тому навіть звичні продукти, як-от хліб чи яблука, тут смакують по-особливому.
На це є чимало причин. Зокрема, у NOVUS ретельно дбають, щоб усі товари були сертифіковані, правильно доставлялись на точки продажів та зберігались у належних умовах. А продукти власного виробництва створювались з високоякісних інгредієнтів, із дотриманням європейських стандартів і санітарних умов.
Адже головна мета NOVUS – щоб всі товари на полицях були найвищої якості. Забезпечити це можна лише у тому випадку, якщо обрати постачальників, які дбають про свою продукцію на всіх етапах виробництва, а також хочуть, аби на стіл українців потрапляла справді смачна і корисна їжа. А це завдання не з простих.
Редакція All Retail поспілкувалась з Дарією Іванченко, комерційною директоркою NOVUS, та дізналась залаштунки її роботи. Як стати постачальником великої і потужної мережі супермаркетів, на що в NOVUS звертають увагу при відборі партнерів та чи є шанси у маленького бізнесу налагодити співпрацю з таким потужним гравцем ринку – про це і не тільки розповідаємо у матеріалі.
З NOVUS працюють лише найкращі
Співпрацювати з NOVUS та постачати продукцію для цієї мережі супермаркетів – чудовий шанс для бізнесу будь-якого масштабу. Адже це стабільні замовлення, а також якісна й ефективна взаємодія.
Наразі NOVUS співпрацює з 785 партнерами, які постачають для цієї мережі товари найвищої якості. За словами Дарії Іванченко, раніше ця цифра була більшою, адже за останні 2 роки у NOVUS відбулась оптимізація асортименту. Зокрема, через зміни у цій сфері.