All Retail
Опубліковано

Мобільна гра від «Сільпо» про котика Самур-Мурая як частина програми лояльності мережі

Мережа супермаркетів «Сільпо» презентувала мобільну гру про котика Самур-Мурая в оновленій версії свого застосунку. Гра переносить користувачів у міфічний світ «прадавнього Мяудо», де головний герой Самур-Мурай вирушає на пошуки легендарної сили Муркотіння.

Гравці можуть спробувати удачу у трьох вимірах:

  1. Головоломка. Ця механіка пропонує гравцям захопливий пошук талісманів через систему рівнів і локацій.
  2. Джампер. Динамічна гра на спритність, де гравці керують котиком, щоб уникнути перешкод. Що вище піднімається гравець, то більше балів отримує, змагаючись за місце в загальному рейтингу.
  3. Тамагочі. Ця механіка дає змогу гравцям піклуватися про Самур-Мурая, годувати його та вибирати одяг за купівлю певних товарів в «Сільпо».

Джерело: https://silpo.ua/murpryg

«Самур-Мурай — це не просто наша відповідь на тренд гейміфікації. Ми прагнули створити щось особливе, що подарує нашим Гостям нові враження. Ця гра виходить за межі звичайної програми лояльності чи персоналізованих пропозицій. Вона про те, як перетворити щоденний шопінг на захопливу пригоду, наповнену радістю та несподіванками. Ми хотіли додати трішки магії та спокою у повсякденність наших Гостей, а що може бути чарівнішим за пригоди кота-самурая?», — ділиться Марина Бриль, маркетинг-директорка e-comm «Сільпо» & LOKO.

Гра інтегрована в програму лояльності «Сільпо», тому гравці мають додаткову вигоду. Під час гри можна накопичувати «суші-бали» та обмінювати їх на ексклюзивні пропозиції, наприклад, повернути 30% вартості солодощів власного виробництва балобонусами або отримати знижку 200 грн на доставку. Крім того, користувачі можуть поділитися грою з друзями та отримати додаткові бали.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або