All Retail
Опубліковано

Маркетингові та мерчендайзингові рішення для ритейлу

Ритейлери змагаються не лише за клієнта, але й за утримання його уваги. Мерчендайзинг відіграє провідну роль у ритейлі, допомагаючи підвищити показники продажів, покращити впізнаваність бренду та створити позитивний досвід для покупців. Це не просто організація простору у магазині як-от викладка товарів. Це стратегічний підхід, що охоплює комплекс заходів, спрямованих на максимальну ефективність продажів через оптимальне представлення продукції.

Застосування мерчендайзингу у ритейлі:

Покращення візуального сприйняття товару

Правильно розміщений товар привертає увагу покупців та стимулює їх до покупки. Викладка продукції на рівні очей, використання яскравих або контрастних кольорів, а також створення тематичних виставок підвищує зацікавленість покупця та допомагає створити емоційний зв’язок з брендом.

Максимум користі з торгових площ

Мерчендайзинг забезпечує оптимальне використання простору магазину, дозволяючи розмістити більше товарів у зручній для покупців формі. Викладка товарів у відповідних категоріях або за певними ціною чи брендом допомагає покупцю орієнтуватися в магазині.

Просування нових продуктів

Для нових торгових марок мерчендайзинг є інструментом для інтеграції на ринок. Використання спеціальних стендів, акційних викладок або рекламних матеріалів дозволяє покупцям легко знайти новинку.

Підвищення рівня продажів

Кінцевою метою мерчендайзингу є збільшення обсягів продажів. Використання промоційних матеріалів (POS-матеріалів), розміщення товарів біля кас або на стратегічних точках руху покупців стимулює імпульсивні покупки та підвищує загальний середній чек. Наприклад у https://skumarketing.com.ua/ виготовлення 
POS-матеріалів є частиною стратегії мерчендайзингу.

Адаптація до сезонності

Мерчендайзинг дозволяє швидко та ефективно адаптувати викладку до сезонних змін у попиті. Це включає зміну товарів на полицях відповідно до сезону. Наприклад, шкільні товари восени чи новорічний декор взимку, що сприяє зростанню продажів у пікові періоди.

Основні напрямки діяльності

Одним з основних напрямків роботи https://skumarketing.com.ua/ є надання сервісів по сумісному та виділеному мерчендайзингу. Мерчендайзинг зосереджується на правильному розміщенні товарів у торгових точках, що дозволяє максимально залучати увагу покупців.

  • Виготовлення POS-матеріалів. POS (Point of Sale) матеріали — це рекламна продукція, що розміщується безпосередньо в місцях продажу. Це можуть бути цінники, банери, промо-наклейки тощо.
  • BTL-послуги. BTL (Below The Line) — це маркетингові заходи, що мають безпосередню взаємодію з покупцями, наприклад, дегустації, промо-акції та тестування продукції.
  • Рекламно-торгівельне обладнання. Спеціалізовані конструкції та пристрої, які використовуються в магазинах для демонстрації та просування товарів. Наприклад стелажі з підсвіткою, промо-стенди, підвісні системи на позначення категорій товарів та інше.
  • Розробка дизайну та конструктиву промо-матеріалів. Успіх промо-кампанії залежить від якості дизайну матеріалів, які представляють продукт на торгових площах.
  • Аудит торгових точок. Для підтримання високих стандартів роботи необхідно регулярно проводити аудит торгових точок. Це включає оцінку розміщення товарів, наявність рекламних матеріалів та виконання стандартів мерчендайзингу.

Мерчендайзинг — комплексна діяльність, яка допомагає ритейлерам не тільки забезпечити бажаний рівень продажів, але й зробити магазин привабливішим для покупців. У поєднанні з правильними маркетинговими стратегіями, мерчендайзинг може значно підвищити конкурентоспроможність ритейлера та створити персоналізований підхід до споживачів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або