All Retail
Опубліковано

ВООЗ рекомендує впровадження етикеток на харчових продуктах для зміни споживчої поведінки

Всесвітня організація охорони здоров’я запропонувала проєкт щодо розміщення на упаковках харчових продуктів попереджувальних етикеток.

Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) рекомендує впровадження етикеток на упакованих харчових продуктах і напоях. Ці етикетки повинні бути добре читабельними та містити інформацію про поживну цінність. Сама ж етикетка повинна розміщуватися на лицьовій стороні, щоб допомогти споживачам зробити корисний для здоров’я вибір.

За даними ВООЗ, збільшення споживання оброблених харчових продуктів з високим вмістом солі, цукру та жиру є ключовим фактором глобальної кризи ожиріння. Більше мільярда людей живуть із цим захворюванням і реєструється вісім мільйонів передчасних смертей щороку через супутні проблеми зі здоров’ям, такі як діабет і серцеві захворювання.

Проте лише 43 країни-члени ВООЗ запровадили на своїй території обов’язкове чи хоча б добровільне маркування на лицьовій стороні упаковки, хоч давно доведено, що такі етикетки впливають на споживчу поведінку більшості людей.

ВООЗ почала активно просувати ідею такого маркування ще у 2019 році, але остаточну версію рекомендацій буде опубліковано на початку 2025 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або