All Retail
Опубліковано

Середній чек у магазинах EVA BEAUTY майже втричі більший, ніж у «класичних» EVA

Теги:
EVA

Новий преміальний формат мережі магазинів EVA показує дуже добрі результати за підсумками перших місяців роботи.

Як розповіла директорка мережі магазинів EVA та EVA.UA Ольга Шевченко, середній чек в магазинах EVA BEAUTY у 2,8 раза вищий, ніж у звичайній EVA.

"Ми розуміємо, що українці звикли купувати дерматокосметику в аптеках, а преміум чи професійні товари — на інших майданчиках, у салонах краси чи профільних магазинах для перукарів або косметологів. Але завдання нашої команди — зробити так, щоб покупці змогли знайти всі улюблені товари в EVA, а у фізичних магазинах — ще й мали можливість їх протестувати чи отримати нові враження", — каже Ольга Шевченко.

За словами директорки, раніше EVA мала позиціювання найкращої подружки, а зараз хоче стати експерткою з краси та змінити сприйняття клієнтів про бренд.

Найбільша зона у EVA BEAUTY відведена під декоративну та доглядову косметику, а дерматокосметика представлена у форматі shop-in-shop "Центр здоров’я шкіри".

Окрім зон для тестування засобів для волосся та шкіри, у EVA BEAUTY є програма, яка рекомендує парфуми, та інноваційне дзеркало VISUAL by EVA.

"Цей формат — одночасно демонстраційний майданчик для засобів професійного та еліт-сегментів. Тому в київському магазині відкрито салон краси Beauty Salon by EVA із зоною догляду за волоссям, перукарськими послугами та косметологічним кабінетом. Майстри використовують преміальну косметику, яку потім можна придбати у магазині чи замовити онлайн і швидко отримати протягом двох днів", — пояснює директорка мережі магазинів EVA та EVA.UA Ольга Шевченко.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або