COMFY підсумував роботу за 9 місяців: +30% виторг, 1,2 млрд грн податків та масштабування мережі
COMFY, безумовний лідер ринку з продажів побутової техніки й електроніки, підсумував роботу за дев’ять місяців 2024 року.
Серед ключових результатів:
- збільшення виторгу на 30%;
- 1,2 млрд гривень сплачених податків та зборів;
- понад 23 млн гривень на підтримку Сил оборони та благодійність;
- 7 нових магазинів у різних регіонах України і майже повне оновлення мережі.
За звітний період компанія збільшила виторг на 30% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Це, зокрема, вплинуло на суму сплачених за період податків та зборів. За 9 місяців 2024 року до державного бюджету ритейлер сплатив 1,2 млрд гривень — а це стільки ж, скільки компанія сплатила за минулий рік загалом.
На динаміку показників компанії вплинули розширення мережі, оновлення форматів магазинів та асортименту товарів, покращення клієнтського досвіду.
Один з ключових критеріїв розвитку компанії — фокус на масштабування бізнесу
Цьогоріч ритейлер відкрив 7 нових магазинів. Серед них:
- нові магазини в Олександрії, Бердичеві, Ходосівці, Могилів-Подільському;
- відновлені магазини, які постраждали внаслідок ударів російських ракет (у дніпровському ТРЦ «Apollo» та ТРЦ «Сонячна Галерея» у Кривому Розі);
- оновлений флагманський (1000+ кв. м) магазин у столичному ТРЦ Ocean Plaza.
Завдяки активному розвитку COMFY створили майже 500 робочих місць по всій Україні. За оцінками видання NV та рекрутингової компанії Odgers Berndtson Ukraine, COMFY увійшов до Рейтингу 50 кращих роботодавців України, як компанія, яка докладає максимальних зусиль заради підтримки своїх співробітників під час війни.
Крім того, COMFY реформатував 80% існуючих магазинів під зміни попиту й асортименту. До кінця року за новими стандартами ритейлер планує відкриття ще чотирьох нових магазинів та 100% оновлення мережі.
Загалом станом на листопад 2024 року офлайн-мережа COMFY налічує 109 магазинів.
На збільшення продажів компанії вплинули оновлення та розширення асортименту
Найбільше зростання традиційно спостерігається у категоріях «Велика побутова техніка», «Дрібна побутова техніка» та «Аксесуари».
Справжній бум продажів у 2024 році припав на зарядні станції, адже країна зіштовхнулась із тривалими відключеннями світла. Відповідно у магазинах продовжували купувати альтернативні джерела живлення. Їх приріст склав понад 1300% до аналогічного періоду минулого року.
Ритейлер також долучився до програми «Національний кешбек», в рамках якої держава виплачує кешбек 10% покупцям товарів українського виробництва. Від старту проєкту до програми приєдналось більше 100 виробників, з якими співпрацює компанія (із загальною кількістю понад 3312 одиниць товарів). У такий спосіб COMFY підтримує економіку країни та сприяє збільшенню надходжень податків та зборів до державного бюджету.
Стратегія соціальної відповідальності COMFY — підтримка Сил оборони та волонтерів
За 9 місяців цього року ритейлер перерахував на потреби українських військових понад 23 мільйонів гривень. Загалом із початку повномасштабного вторгнення сума допомоги склала 160 мільйонів гривень.
Покращення клієнтського досвіду
Роботу з клієнтами COMFY відзначили на щорічній всеукраїнській премії Контакт-центрів Dzwinner. На церемонії нагородження цього року команда COMFY перемогла у номінації «Контакт-центру року».
За результатами незалежного клієнтського голосування на Всеукраїнській Премії з клієнтського досвіду UKRAINIAN CX EXCELLENCE 2024, COMFY обрано Lovemark-компанією українців 2024 року в галузі «Техніка та електроніка».