All Retail
Опубліковано

Raffaello та Milka очолили рейтинг улюблених солодощів серед українців

Дослідження Brand Compass від Publicis Groupe Ukraine з'ясувало які торгові марки завоювали найбільшу довіру та симпатію в нашій країні. Серед переліку є, як українські бренди, так і міжнародні.

Безумовними фаворитами стали солодощі. Власне, Raffaello та Milka. У першій п’ятірці також Pepsi, Coca-Cola і Samsung.

Brand Compass створено, щоб бізнеси змогли швидко знайти відповіді на питання: яка кількість людей знає їх бренд та марки конкурентів? Чи дізнатись, яка частка аудиторії купує їхній продукт або просто розглядає для покупки найближчим часом?

Крім того, є можливість проаналізувати профіль потрібної аудиторії за віком, статтю, особливостями поведінки та споживання медіаканалів — будь-то лоялісти бренду чи просто споживачі якоїсь категорії.

Дослідження також відповідає на питання: які бренди збігаються з ціннісними орієнтирами українців, яким брендам вони довіряють найбільше, а також які бренди, на їх думку є соціально відповідальними.

Brand compass — комплексне міжнародне дослідження глобального офісу Publicis Groupe Ukraine у кооперації з GWI, проведене у 2024 році у 42 країнах світу, включаючи Україну. Воно оцінює, яким брендам та категоріям надають перевагу споживачі в різних країнах. Дослідження також оцінює вплив медіаканалів на аудиторії користувачів у кожній з категорій. В Україні у ньому взяло участь 1000 респондентів віком 16-64 роки — це якісна вибірка, яка репрезентує все населення країни, крім тимчасово окупованих територій.

Publicis Groupe Ukraine — найбільш креативна рекламно-комунікаційна група в Україні за результатами рейтингів ВРК. До складу групи входять агенції: Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis, Saatchi&Saatchi, Spark Foundry, Starcom та Zenith.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або