All Retail
Опубліковано

Комерційна нерухомість в новобудові як майданчик для магазинів формату «біля дому»

Майже кожна сучасна новобудова пропонує комерційні приміщення в оренду або на продаж. Попит на нежитлову нерухомість залишається високим, незважаючи на війну та економічні проблеми. Приміщення у житлових будинках девелопери залишають під кав’ярні, салони, сервісні послуги, магазини, клініки тощо. Наскільки цей тип локацій вигідний та популярний серед ритейлерів — у матеріалі All Retail.

Комерційна нерухомість і можливості

Частка комерційної нерухомості в новобудовах зазвичай становить 5−10% від загальної площі, що дає інвесторам великий вибір приміщень із різними функціями. Це можуть бути торгові площі для ритейлу, сервісної сфери, спорту чи офісів.

За словами забудовників, попит на нежитлові приміщення залишається високим навіть під час війни.

Найбільш популярними форматами у новобудовах стали кафе, фітнес-студії, магазини формату «біля дому», салони краси, стоматології, центри дитячого розвитку тощо. Попит на ці формати свідчить про те, що карантин і війна посилили потребу у сервісі та товарах у «кроковій доступності». Своєю чергою цей попит забезпечує стабільний клієнтський потік та формує пропозицію серед підприємців.

Девелопери активно створюють збалансовану інфраструктуру, будуючи школи, дитячі садки та приміщення під супермаркети, що підвищує привабливість таких ЖК серед потенційних мешканців та бізнесу.

Рентабельність локації для ритейлерів

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або