All Retail
Опубліковано

Розрив із Rozetka стрімко скорочується — «Епіцентр» розвиває бізнес за межами ТРЦ

Цього року «Епіцентр» збільшив мережу Центрів видачі замовлень у 2,5 раза. Зараз мережа володіє 380 точками, розташованими за межами торгових центрів. Розрив із Rozetka стрімко скорочується.

«Епіцентр» змінив вигляд Центрів видачі замовлень (ЦВЗ) — візуально вони оформлені в сірому, а не в синьому кольорах, як раніше. Директор з розвитку партнерських логістичних програм Василь Лудчак розповів, що іншим став лише зовнішній вигляд точок видачі й тепер він добре поєднується із дизайном поштоматів.

Мережу ЦВЗ «Епіцентр» розвиває вже давно. Перший такий центр був відкритий у 2016 році в магазині на вул. Берковецькій у Києві, а за межі торгових центрів мережа вийшла лише у 2020 році. Але цього року компанія суттєво розширила цей напрям.

Василь Лудчак каже, що мережа зросла у 2,5 раза і на початок грудня налічувала 380 точок за межами «Епіцентр». Суму інвестицій та плани з розвитку експерт не озвучив. Проте повідомив, що частка замовлень, які надходять до клієнтів онлайн-магазину через ЦВЗ, постійно зростає. У 2024 році вона збільшилась з 18% до 32%.

Окрім того, «Епіцентр» розвиває і власну мережу поштоматів, їх вже близько 700 одиниць в різних регіонах України. «Цей проєкт дозволяє нам ставати ближчими до споживача, а також скорочувати свої витрати на доставку товарів з нашого онлайн-майданчика», — каже Василь Лудчак.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або