
Емоційний зв’язок із покупцями до Дня закоханих — ініціатива NOVUS
Ритейл вже давно перестав бути просто точкою продажу, сьогодні це платформа для емоційної взаємодії з клієнтами. Напередодні Дня закоханих мережа NOVUS запустила атмосферну іміджеву акцію, щоб подарувати покупцям ще більше тепла та уваги.
Сюрприз на касі: персональні валентинки від команди NOVUS
13 та 14 лютого кожен відвідувач магазинів NOVUS отримає знак уваги — валентинку-сюрприз, залишену кимось із команди. Це може бути пекар, який щоранку випікає хрусткий хліб, чи категорійний менеджер, що дбає про улюблені ласощі клієнтів. А можливо, директор магазину, який кожен день забезпечує роботу магазину.
«Приємно отримати валентинку, а ще приємніше — поділитися теплом. Ми запропонували співробітникам NOVUS написати кілька слів нашим покупцям — без шаблонів, просто і від душі. Ці побажання ми розмістили на листівках і даруємо на касах, щоб нагадати: між нами є особливий зв’язок, який відчувається навіть у таких маленьких знаках уваги. Це ще одна можливість сказати «дякую» тим, заради кого ми працюємо. У щоденній роботі ми часто керуємось раціональністю, але в такі моменти хочеться додати трохи більше емоцій та любові для всіх, хто обирає NOVUS», — зазначає Марія Коршикова, бренд-директорка NOVUS.
Марія Коршикова, бренд-директорка NOVUS
Акція до Дня закоханих є частиною масштабної комунікаційної стратегії NOVUS під гаслом «Робимо, бо любимо», що спрямована на зміцнення емоційного зв’язку з клієнтами.
Мережа системно впроваджує ініціативи, які роблять покупки не просто зручними, а й наповненими позитивними емоціями — від добірних товарів власного імпорту та власного виробництва до святкових активацій і персоналізованих акційних пропозицій. Завдяки такому підходу NOVUS не лише підсилює лояльність клієнтів, а й створює особливу атмосферу турботи, де візит до магазину стає приємним досвідом.