All Retail
Опубліковано

Ferrero інвестує мільярд євро в інновації для подальшого зростання

Морозиво та корисні снеки допомогли Ferrero збільшити оборот майже на 9%. Виробник культових брендів Nutella, Kinder і Tic Tac вкладає в інновації більше, ніж будь-коли, щоб залишатися серед лідерів ринку.

За підсумками фінансового року 2023/2024, оборот групи Ferrero зріс на 8,9 % — до 18,4 мільярда євро. Це значно менше торішнього зростання понад 20%, однак тоді воно було зумовлене масштабними придбаннями. Попри складну економічну ситуацію, викликану нестабільними цінами на сировину та інфляцією, у компанії задоволені результатами.

"Щоб пришвидшити інновації та розширити виробничі можливості, цього року ми збільшили капіталовкладення на 18 % порівняно з минулим періодом", — пояснює фінансовий директор Ferrero Даніель Мартінес Карретеро.

Загалом інвестиції компанії майже сягнули символічного мільярда євро. У 2023-2024 вони склали 958 мільйонів євро.

Головними драйверами зростання стали запуск морозива Nutella Ice Cream, вихід печива Kinderini на ключові ринки та успішне розширення лінійки корисних снеків Eat Natural і FULFIL у нових європейських країнах.

Ferrero також відкрила свій перший завод із переробки шоколаду в США — у місті Блумінгтон, штат Іллінойс. У Німеччині компанія модернізувала виробничий майданчик у Штадталлендорфі.

Загалом група має 37 заводів по всьому світу та налічує майже 48 000 співробітників.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або