All Retail
Опубліковано

Компанія Nestlé інвестувала 900 млн грн у свої фабрики в Україні у 2024 році

Протягом 2024 року компанія інвестувала у розвиток трьох своїх фабрик в Україні понад 900 млн грн, що дозволило підвищити ефективність виробництва та наростити обсяги експорту на 76%.

Протягом 2024 року компанія інвестувала у розвиток трьох своїх фабрик в Україні понад 900 млн грн. Інвестиції були спрямовані на рішення для безпеки працівників, автоматизацію та цифровізацію виробничих процесів і виробничих ліній, навчання і розвиток працівників, покращення умов роботи та інфраструктуру виробничих приміщень, технологічні рішення для зменшення вуглецевого сліду.

Завдяки інвестиціям у 2024 році, зберігаючи поставки у 28 країн, компанія не лише утримала, а й значно наростила об’єми експорту в порівнянні з минулим роком. Річний приріст в об’ємах склав 76%, а в гривневому еквіваленті — 128%. У 2025 році компанія планує відкрити нову фабрику у Смолигові Волинської області, що зараз перебуває на фінальному етапі будівництва. Нове виробництво допоможе й надалі збільшувати обсяги експорту: 80% продукції, виготовленої на новій фабриці, буде експортуватися у країни ЄС.

Таким чином компанія продовжує нарощувати виробництво в Україні, стимулюючи розвиток агропродовольчої галузі попри війну, та розвивати ринок FMCG, забезпечуючи споживачів якісними та інноваційними продуктами.

«Ринок FMCG в Україні у 2024 році зріс на трохи менше, ніж 10%, в тому числі за рахунок об’ємів. У цьому зростанні грає свою роль і Nestlé. Ми маємо аналогічне зростання з акцентом на зростання обсягів, яке можна оцінити в межах 7−8%, що є наслідком нашої стратегії. Ми повністю перепланували своє портфоліо, слідуючи за споживчими трендами, а також відкоригували свої промоактивності відповідно до ринкової ситуації», — говорить Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі.

Вже 30 років працюючи в Україні, Nestlé забезпечує місцевих споживачів якісними продуктами харчування та приносить на ринок інновації. Так, до прикладу, адаптуючись до потреб споживача в умовах війни, коли відчувається брак активностей на відкритому повітрі, компанія запустила нову лінійку соусів «Street Food» під брендом «Торчин», натхненну стравами вуличної їжі та актуальними гастрономічними трендами. Це дозволило розширити категорію та зміцнити її позиції на ринку у 2024 році.

Крім цього, Nestlé в Україні продовжує виробляти продукцію для допомоги українцям, що постраждали від війни. Станом на кінець 2024 року від початку повномасштабної війни компанія передала допомоги на понад 1,3 млрд грн. Ця сума включає продукти харчування, що передаються через благодійні фонди для цивільних та військових, а також грошові внески для підтримки, зокрема, реабілітаційних центрів UNBROKEN та Superhumans.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або