
Сучасний та безбар’єрний: «Фокстрот» оновив магазин у Львові
Магазин спроектовано відповідно до актуальних вимог організації безбар’єрного торгового простору. Це дає можливість забезпечити комфортну атмосферу для всіх клієнтів.
На початку березня один із флагманських магазинів мережі «Фокстрот» у ТЦ «ВАМ» у Львові, що на проспекті Червоної Калини, 62 (працює з 2007 року), відкрився після масштабного оновлення. Новий формат поєднує сучасний дизайн, стилізований під «вишиванку», розширений асортимент і ще більше комфорту та можливостей для клієнтів.
Реновацію магазину провели в рамках наявної площі (торгова — 916 м кв., загальна — 1500 м кв.). Завдяки новому плануванню розширили вхідну групу, а простір став візуально більшим. Оновлений магазин також отримав енергоефективне LED-освітлення та професійне покриття підлоги з виділеними візуальними акцентами.
Асортимент представлених у магазинів товарів збільшився на 20%, а доля преміум-сегменту зросла на 50%. Додалися 15 нових бренд-зон від провідних виробників, таких як Philips, Tefal, Hisense, Samsung та інших. З’явилася окрема зона Apple для прихильників сертифікованої техніки з екосистеми бренду. Для шанувальників кави облаштували 5 бренд-зон кавомашин, де можна продегустувати напій перед покупкою.
Важливим елементом оновлення стало врахування вимог до створення безбар’єрного торгового простору та обладнання. У магазині облаштовано сучасний сервісний хаб (що об’єднує зону кас, кредитування і видачу інтернет-замовлень) із заниженою стійкою для зручності покупців на кріслах колісних. Широкі проходи між рядами забезпечують комфортне відвідування магазину батькам з дитячими візочками. Також серед очікуваних практичних рішень — наявність тримача для милиць і індукційної петлі, а також підключення сервісу з обслуговування жестовою мовою.
«Коли ви вибираєте, чи робити ваш бізнес безбар’єрний, не вибирайте: робіть це! Адже клієнтський досвід — не тільки про базові, а й про нішеві сценарії. Як одні з перших на цьому шляху, «Фокстрот» засвідчує: дотримання стандартів безбар’єрності вимагає більше часу, залучення експертів і додаткових інвестицій. Але головна запорука успіху — готовність і максимальна залученість команди і, як результат, вдячні і задоволені клієнти. Тому продовжуємо робити Фокстрот доступним для всіх», — підкреслив Олексій Зозуля, СЕО "Фокстрот«.
Зазначимо, «Фокстрот» у Львові представлений 9 магазинами. Урочисте відкриття оновленого магазину на проспекті Червоної Калини, 62 відбудеться у найближчі вихідні — з 6 по 9 березня. У святковій програмі — знижки до 60%, кешбек 5%, безкоштовна доставка і вигідні умови кредитування. Серед відвідувачів розіграють 1 000 000 бонусів на нові покупки.
Станом на березень 2025 року мережа «Фокстрот» оперує 124 торговими об’єктами у 66 містах, інтернет-магазином Foxtrot.ua і однойменним мобільним застосунком. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду і корпоративної політики.
З 2023 року ритейлер реалізує проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» для обслуговування людей з порушенням слуху та облаштування безбар’єрного торгового простору в магазинах. За 2024 рік компанія збільшила покриття магазинів сервісом обслуговування жестовою мовою і відкрила 5 магазинів з адаптивним обладнанням.