
Мережа «Сільпо» відкрила новий супермаркет, натхненний мистецтвом марних винаходів
Мережа «Сільпо» відкрила новий супермаркет, натхненний чиндогу — японським мистецтвом корисних, але абсолютно марних винаходів.
Новий магазин працюватиме щодня з 8:00 до 23:00 за адресою: село Софіївська Борщагівка, вул. Яблунева, 3.
Команда «Сільпо» поєднала в дизайні магазину стімпанк і лофт: цегла, метал, зістарене дерево й бетон. Супермаркет площею 1368 м² наповнений незвичними предметами, які ніби балансують на межі функціональності й творчого хаосу.
Вхід до магазину прикрашає фриз із несподіваних предметів, який підтримує роборука. Тут і старі касети, і олівці, і конструктор LEGO — все, що може стати джерелом натхнення на нові винаходи.
Гостей магазину зустрічає Винахідник, що ширяє під стелею на велокулі у вигляді кавуна. У кожному відділі можна знайти його творіння: у кондитерській — карусель із солодощами, у відділі алкоголю — коркотяг у вигляді літака, що кружляє над полицями. А ще тут можна побачити кран, із якого замість води крапають груші, і фотоапарат «Чиз», що видає замість знімків ніжний сир.
На парковці перед магазином встановили скульптуру «Мультитул», яку спеціально для «Сільпо» створив київський скульптор Володимир Бєлоконь. Ріг коня виконаний у вигляді консервного ключа, адже, як жартує автор, «згущенка сама себе не відкриє».
«Цей кінь — одночасно і символ, і інструмент. Він виглядає сюрреалістично, але водночас має практичну деталь — ріг, яким можна щось відкрити. У майстерні все має бути функціональним. Ця скульптура — це і шаховий кінь, і єдиноріг, і, можна сказати, частинка мене самого, що нагадує моє прізвище. Мабуть, це і є ідеальний марний винахід — саме в дусі концепції «Сільпо», — розповідає Володимир Бєлоконь.