
JYSK покращує досвід покупців: мережа відкрила оновлені магазини у Києві та Умані
Обидві торгові точки були реорганізовані у формат JYSK 3.0, що передбачає новий рівень комфорту та сучасний дизайн торгового простору.
Формат JYSK 3.0 — це оновлений підхід до оформлення магазинів, що поєднує стильну презентацію товарів, покращену навігацію та новий рівень взаємодії з покупцями. Він включає такі аспекти як повне точкове освітлення, яке створює приємну атмосферу у торговому залі; нове покриття для підлоги, яке є більш зносостійким та комфортним для відвідувачів; оптимізований простір для меблів, що дозволяє краще представити асортимент товарів. Що в цілому робить шопінг ще зручнішим, атмосфернішим та надихає покупців на створення затишного інтер’єру у скандинавському стилі.
Нова концепція також включає розширення та покращення соціальних приміщень для працівників компанії, покращену ергономіку та в результаті більш комфортні умови праці.
Оновлення магазину JYSK у Києві
В магазині, розташованому у ТЦ April City за адресою просп. Леся Курбаса, 19А, було збільшено як торгову, так і складську площу, що дозволило розширити асортимент товарів та покращити логістичні процеси. Нова торгова площа складає 947 м², офісні приміщення — 36 м², складська площа — 302 м². Збільшено виставкову зону меблів, що дає покупцям більше можливостей ознайомитися з продукцією.
Цей магазин JYSK працює в Києві з 2014 року, і у листопаді йому виповнилося 10 років.
Реорганізація магазину JYSK в Умані
Магазин JYSK у м. Умань, вул. Велика Фонтанна, 31А, також оновлено у форматі 3.0. В ньому збільшено складську площу за рахунок торгової площі. Яка відтепер складає 878 м², складська — 254 м². Офісні приміщення — 47,83 м².
Магазин JYSK в Умані — єдиний у місті та другий в Черкаській області. Тепер він стане ще комфортнішим та зручнішим для здійснення покупок та облаштування оселі мешканців Умані.
Напередодні відкриття у магазині відбувся закритий захід для бізнес-клієнтів. JYSK активно практикує такі формати зустрічей, адже вони дозволяють приділити більше уваги B2B клієнтам, представити спеціальні пропозиції та ознайомити їх із широким асортиментом товарів у комфортній атмосфері.
"Оновлення наших магазинів до формату JYSK 3.0 — це не просто зміни в дизайні, а якісно новий рівень комфорту для наших покупців. Ми інвестуємо не лише у простір, а й у враження — створюємо атмосферу, що надихає облаштовувати дім зі скандинавським затишком. Ми впевнені, що ці оновлення зроблять покупки мешканців Києва та Умані ще зручнішими, а кожен візит до магазину — приємною подією", — коментує Country Director JYSK в Україні Євген Іваниця.
JYSK продовжує динамічний розвиток в Україні та вдосконалює мережу магазинів, щоб запропонувати покупцям найкращий досвід вибору товарів для дому.