
METRO Україна та I AM IDEA запустили нову кампанію про вигоду оптових покупок
- Фото:
- UCSC
METRO Україна продовжує розвивати концепцію «Оптокультури» — системи правил і механік, що роблять покупки вигідними та зрозумілими. Нову рекламну кампанію, яка пояснює, як це працює, розробила креативна агенція I AM IDEA, а продакшеном займалася команда NO STARS.
«METRO пропонує клієнтам набагато більше переваг та опцій, ніж звичайні супермаркети. Всі переваги нашої моделі та вигод для клієнта ми поєднуємо у терміні „Оптокультура“, що описує свідоме споживання, заплановані великі закупівлі, вигідні ціни, найвищий рівень якості та свіжості, великий вибір товарів власних торгівельних марок, оптові ціни від двох одиниць та нові цінові механіки, які допомагають заощаджувати ще більше», — зазначив Павло Кожухар, директор з маркетингу METRO Україна.
Ще до запуску цієї кампанії METRO Україна реалізовувало низку ініціатив, спрямованих на залучення клієнтів до оптових покупок. Водночас частина авдиторії, яка пропустила ці точкові активації, продовжувала сприймати опт, як складний процес, орієнтований лише на бізнес. Тому новий кампейн мав не просто прокомунікувати чергові знижки, а загалом об’єднати всі ці активності під єдиною концепцією «Оптокультури», створюючи для споживачів зрозумілий та чіткий меседж, що опт може бути як для дому так і для робочих закупів.
«Оптокультура — це не просто набір акцій, а спосіб мислення. Ми хотіли показати, що її механіка працює за простими і зрозумілими принципами, і щоб це запам’яталося. Тому в основі кампанії — гумор, перебільшення та повтори, які працюють як меми. Якщо почуєте слово „Оптокультура“ 20 разів — знайте, що так і задумано», — поділився Михайло Новіков, креативний копірайтер I AM IDEA.
«Ми зробили так, щоб кампанія не лише пояснювала вигоду, а й мала свій впізнаваний стиль. Саме тому використовували стилістику старих ситкомів із двоголосим перекладом — це створює легку іронічну атмосферу. А роль гіда у світ «Оптокультури» виконав Олексій Якутов — відомий шеф-кухар та телеведучий, який не лише знається на кухні, а й точно знає, як купувати вигідно», — додає Пилип Білянський, креативний лід I AM IDEA.