All Retail
Опубліковано

Фокстрот відкрив ювілейний 125-й магазин в Україні та 20-й у Києві

Омніканальний ритейлер Фокстрот відкрив свій ювілейний магазин  у передмісті столиці – в ТРЦ Епіцентр у Чабанах (Одеське шосе, 8). Це перший формат магазину, що розташований в торговій галереї іншого ритейлера. Загальна площа складає 1022 м кв., торгова – 800 м кв.

Новий магазин поєднує сучасний дизайн, технологічність і максимальний комфорт для покупців, адже фокус зроблено на безбар’єрності та доступності. Це передбачає 10-метрову вхідну зону і зручний торговий простір для відвідувачів, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями, та сервіси для клієнтів, що мають порушення слуху. Зокрема, для покупців з вадами слуху підключено онлайн-послугу обслуговування жестовою мовою та встановлено індукційну петлю, яка покращує якість звуку для тих, хто користується слуховими апаратами.

Фірмовий стиль Фокстрот доповнено українськими етноелементами, що створюють унікальну атмосферу та додають національного колориту. «Серце» магазину — сервісний хаб об’єднав зону кас, IT-сервісів, перевірки товару, видачі інтернет-замовлень та кредитну зону, що робить оформлення покупки ще комфортнішим. У магазині організовано бренд-зони Apple і Samsung, Tefal, Philips, Delonghi, Braun, LG тощо, а також — фірмового мерчу для прихильників Фоксі.

"Відкриття ювілейного 125-го магазину — це не просто нова локація. Це доказ нашого розвитку і реалізації найамбітніших цілей. Ми прогресуємо разом із нашими клієнтами, розширюємо межі, руйнуємо бар’єри — як фізичні, так і технологічні. Тут кожен зможе відчути: комфорт — це не привілей, а базовий стандарт, що закладений у систему наших цінностей. Адже справжній сервіс — це коли про зручність клієнта подбали ще до того, як він про це подумав", — зазначив Олексій Зозуля, СЕО компанії.

Зазначимо, у столиці ритейлер відтепер представлений 20 магазинами. Всього мережа налічує 125 роздрібних об’єктів у 67 населених пунктах, працює інтернет-магазин Foxtrot.ua і мобільний застосунок.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або