
«Епіцентр» запустив «пухнастий» стікер-пак для спілкування з клієнтами
Компанія «Епіцентр» впровадила нову функцію в рамках свого омніканального сервісу — набір Telegram-стікерів під назвою «Пухнасті помічники».
Цей крок спрямований на покращення взаємодії з клієнтами та створення більш теплого тону спілкування. Створення цього стікер-паку стало продовженням проєкту «Пухнасті консультанти», в рамках якого компанія реалізувала систему віртуального консультування, а в торгових центрах з’явились ростові фігури домашніх тварин мобілізованих працівників.
Тепер ці домашні улюбленці — коти Річард і Монті, собаки Сірко і Бусинка, а також шиншили Соня — стали героями нового стікер-паку «Пухнасті помічники». Стікери допомагатимуть працівникам підтримки в комунікації з клієнтами і сприятимуть створенню більш дружнього та комфортного tone of voice.
Серед вже реалізованих стікерів набору «Пухнасті помічники»:
- «Експерт на зв’язку».
- «Допоможу, проінформую».
- «Відчуваю, що сталась якась халепа».
- «Просимо вибачення. Вже вирішуємо проблему. Все буде добре)».
- «Для рекламацій» та ін.
Новий набір стікерів є частиною ширшої стратегії компанії «Епіцентр» щодо покращення клієнтського досвіду та впровадження інноваційних рішень у сфері обслуговування.
Головна мета запущеного раніше проєкту «Пухнасті консультанти» — компенсувати дефіцит персоналу в торгових залах, знизити рівень невдоволення та сформувати емоційний контакт з брендом. Водночас «Епіцентр» прагне розповісти реальні історії співробітників компанії, які зараз служать у ЗСУ.