
Космічний шопінг: «Аврора» підбила підсумки акції «Ціни вкрало НЛО»
Мережа мультимаркетів «Аврора» поділилась результатами маркетингової акції «Ціни вкрало НЛО». Понад 1 млн контактів, збільшення обсягів продажів більш ніж на 100% у 183 найменувань товарів, а тисячі покупців змогли заощадити до 50% на покупках.
Акція «Ціни вкрало НЛО» тривала в усіх магазинах мережі з 5 по 11 травня 2025 року та охопила понад 1 000 товарів. Найактивнішими покупцями були мешканці Чернігівської, Львівської та Запорізької областей, а популярними днями для космічного шопінгу стали четвер та субота.
Найчастіше в межах акції купували товари повсякденного вжитку, такі як туалетний папір та серветки, а також соки — саме ці товари продемонстрували абсолютний приріст. Водночас продажі газу для запальничок зросли на 876%, а кондиціонерів для прання — на 570% і 563%. Загалом 183 найменування товарів збільшили обсяги продажів більш ніж на 100%.
Беззаперечний лідер серед усіх категорій — побутова хімія, також були популярні харчові продукти, категорія «краса та здоров’я», товари для ванни та домашнього затишку.
«Акція «Ціни вкрало НЛО» стала справжнім шопінг-відривом. Ми не просто привернули увагу понад мільйона людей завдяки інфлюенсерам і соцмережам — ми дали покупцям реальну вигоду: знижки до 61%. Такі результати вкотре доводять: шопінг в «Аврорі» — це легко, приємно та вигідно», — зазначає Поліна Лендєль, бренд-директорка мережі мультимаркетів «Аврора».
Інформація про акцію була розміщена в онлайн та офлайн каналах мережі «Аврора», а комунікація від інфлюєнсерів охопила 1 027 432 контактів. Товари з додатковим висвітленням у соціальних мережах дали 71% приросту. Акція «Ціни вкрало НЛО» показала приріст у всіх ключових показниках.