All Retail
Опубліковано

Українські бренди поки не можуть стати якірними орендарями у ТРЦ

Попри зростання кількості українських fashion-брендів, наразі серед них немає таких, які могли б стати якірними орендарями у торгово-розважальних центрах.

Таку думку висловив голова Української ради торгових центрів і операційний директор девелоперської компанії Budhouse Group Максим Гаврюшин.

"Якірні орендарі — це зазвичай магазини площею від 1 000 кв. м і більше. А українські бренди відкривають магазини площею 100−300 кв. м. Вони можуть сукупно створювати трафік, але кожен окремо не є якірним гравцем. Окрім того, покупці досі надають перевагу іноземним брендам, особливо у фешн-сегменті", — пояснює він.

За словами Максима Гаврюшина, на ринку fashion-рітейлу працює близько 300 мережевих брендів, з яких орієнтовно половина — українські. Водночас за кількістю магазинів вони суттєво поступаються іноземним гравцям.

"Якщо за кількістю брендів розподіл майже 50/50, то за числом магазинів приблизне співвідношення — 70% іноземних точок проти 30% українських", — підсумував Максим Гаврюшин.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або