
Дискаунтер Norma в Німеччині — поза конкуренцією, але в центрі уваги
Гіганти-дискаунтери Lidl та Aldi не кинули тінь на сімейну компанію з Баварії, яка змогла стабільно зростати. Акцент на регіональних особливостях та на якості власних торгових марок допомагають цьому ритейлеру зберігати свою позицію на висококонкурентному німецькому ринку.
«Kenn ich, mag ich, kauf ich!» (Я знаю це, мені це подобається, я це купую) – гасло німецького жорсткого дискаунтера Norma. Концепція ритейлера ґрунтується на продуктах від відомих регіональних брендів і широкому асортименті ВТМ, більшість з яких сертифіковані некомерційною організацією DLG (Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft). Особливу роль відіграють органічні продукти, понад 220 з яких отримали знак якості DLG.
Norma працює у концепті жорсткого дискаунтера no-frills («без надмірностей») із торговими площами від 700 до 1 200 квадратних метрів. Почавши з баварського регіону Франконія, мережа Norma, розширилася всією Німеччиною та налічує 1 350 магазинів. Більшість з них розташовані в містах з населенням понад 2 500 осіб.