All Retail
Опубліковано

«Ходи сюди»: «Аврора» запустила креативну рекламну кампанію

Мережа мультимаркетів «Аврора» презентувала рекламну кампанію «Ходи сюди», де запрошує за товарами для дому, за смаколиками та емоціями. І полички, і товари кличуть «Ходи сюди» — до «Аврори».

Кампанія «Ходи сюди» — це запрошення до живого діалогу, де кожна історія починається з маленького виклику і знаходить своє тепле вирішення в «Аврорі».

Коли неочікувано настав День народження домашнього улюбленця Круглика — потрібно знайти для нього щось святкове. Коли букет такий великий і розкішний — треба знайти, куди його поставити. Коли на душі сіро, а світ здається безбарвним — так хочеться бодай однієї дрібнички, яка знову змусить усміхнутись. У кожній із цих ситуацій є одне просте рішення: «Ходи сюди» — до «Аврори».

Ідея «Ходи сюди» було реалізовано спільно з креативною агенцією Banda Agency: «Ми шукали фразу, яка була б простою, теплою і одразу кликала до себе. «Ходи сюди» — саме така фраза. Її зазвичай кажуть, коли хочуть підтримати, потішити або показати щось класне. І це ж якраз про Аврору. Адже тут завжди можна знайти щось, що виручить, здивує або просто підніме настрій».

Кампанія «Ходи сюди» спрямована на зростання показників залучення як для бренду загалом, так і для окремих рекламних активностей. Стратегічні цілі — збільшити впізнаваність бренду, залучивши нову аудиторію. Одним із важливих завдань також є тестування нових каналів комунікації, щоб краще зрозуміти інтереси й поведінку аудиторії. У результаті буде сформована оцінка ефективності брендових комунікацій, що стане основою для подальших проєктів мережі «Аврора».

У рамках кампанії використано мультиканальний підхід. У магазинах мережі «Аврора» розміщені креативні POS-матеріали, які виділяють акційні товари на полицях. Паралельно комунікація ведеться у digital-платформах та соцмережах: YouTube, TikTok, X та Threads. Для підсилення кампанії також долучилися інфлюєнсери. Оскільки «Ходи сюди» спрямована на нову аудиторію, були залучені й нові канали комунікації такі як, Programmatic та зовнішня реклама.

Менш ніж за місяць з моменту старту кампанії уже можна говорити про такі результати: охоплено 57 млн контактів, де 74%  нова цільова аудиторія. Зростання впізнаваності бренду відбулось через легку, доступну форму спілкування, що підсилює вплив кожного меседжу.

«Ми прагнемо говорити з людьми однією мовою: щиро та з гумором. Тому, через просту і водночас емоційну фразу, транслюємо один із наших головних меседжів — «Аврора» поруч, тут завжди можна знайти щось для дома та душі. І найголовніще — кожен любить «Аврору» за різне», — розповідає Поліна Лендєл, бренд-директорка мережі «Аврора».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або