
Aldi Süd змінює принцип викладки свіжого м’яса — акцент на умови утримання тварин
Ритейлер Aldi Süd впроваджує нову систему організації викладки свіжого м’яса у холодильних вітринах, щоб спростити для покупців вибір продукції відповідно до стандартів утримання тварин.
Замість традиційної класифікації за видами м’яса (свинина, яловичина, птиця), компанія переходить до структурування продукції за системами тваринництва. М’ясо буде розміщене у трьох кольорово позначених зонах:
- Синя зона — продукція з базових систем утримання тварин (типи 1 і 2).
- Зелена зона — м’ясо з підвищеними стандартами добробуту (типи 3, 4 і 5), а також фарш.
- Червона зона — інші м’ясні вироби.
«Наша мета — зробити вибір прозорим: клієнти повинні з першого погляду розуміти, з яких умов утримання походить продукт. Ми відкриті до інновацій і вітаємо конкурентів, які рухаються в тому ж напрямку задля покращення добробуту тварин», — прокоментувала Джулія Аду, директорка зі сталого розвитку Aldi Süd.
Схожа система маркування буде впроваджена також для молока, ковбас та сиру. Для кращої навігації в магазинах встановлять стельові покажчики та використають магнітні елементи на холодильному обладнанні.
Переобладнання холодильних вітрин має завершитися до середини липня. Процес супроводжуватиме незалежне дослідження, яке проведе Дослідницька група агропродовольчого ринку Боннського університету.
Aldi Süd вже раніше повністю перейшов на продаж питного молока, яловичини та м’яса індички з вищими стандартами утримання і став першим великим ритейлером, який реалізував масштабну реорганізацію викладки свіжого м’яса задля прозорості походження продукції.