All Retail
Опубліковано

Автоматичне підбирання інгредієнтів — VARUS інтегрував штучний інтелект на сайті

Користувачі сервісу VARUS.UA першими отримали доступ до пілотної версії нової функції Neomi — штучного інтелекту, який автоматично добирає інгредієнти для страв і формує повний продуктовий кошик за рецептом.

Зараз Neomi працює в тестовому режимі та активно вдосконалюється на основі реального користувацького фідбеку. Віджет розташований у спеціальному блоці на сайті VARUS.UA під назвою «Зберу кошик за рецептом», що дозволяє швидко і зручно формувати список покупок, просто вводячи свої побажання щодо типу страв або дієтичних уподобань.

Для використання функції користувачу потрібно обрати адресу доставки або самовивозу — це необхідно для того, щоб система змогла врахувати наявність товарів та залишки в найближчому магазині. Вхід в акаунт чи реєстрація не є обов’язковими, але рекомендується для більш персоналізованого досвіду.

"Ми бачимо в штучному інтелекті потужний інструмент для спрощення повсякденних рутин. У співпраці з Neomi ми впроваджуємо рішення, яке дозволяє клієнтам швидко й легко зібрати продуктовий кошик за власними вподобаннями", — коментує запуск AI-функції Олег Спірін, e-commerce директор мережі VARUS.

Наразі добір інгредієнтів відбувається за наявністю товарів у найближчому магазині і їхньою популярністю серед покупців. Сервіс також враховує актуальні акції та знижки, щоб користувач отримував максимально вигідні пропозиції.

"Ми створили Neomi, усвідомлюючи, що люди насамперед думають не про окремі продукти, а про те, що їм хочеться з’їсти. Головне — страва, а продукти лише засіб для її приготування. Тому ми зосередилися на тому, щоб користувач обирав страву, а технологія дбала про решту. Ми хвилювалися, що вибір меню займатиме багато часу, проте зараз бачимо: півтори хвилини — і замовлення сформовано. Це свідчить про те, що нам вдалося переосмислити підхід до щоденних покупок, який залишався незмінним роками", — розповідає Дмитро Лилик, CEO та засновник Neomi.

У планах команди — покращення логіки рекомендацій, врахування сезонності продуктів, запуск на європейських ринках і вихід мобільного додатка у 2025 році. Поки що продукт доступний тільки для користувачів в Україні, які оформлюють замовлення через VARUS.UA.

Пілотний запуск Neomi вже демонструє перші позитивні результати: сервіс скорочує час формування кошика з 30 хвилин до 1–2 хвилин і сприяє зростанню конверсії інтернет-магазину.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або