Зміни у керівництві: Анна Швед очолила маркетинг національної мережі зоомаркетів MasterZoo
Національна мережа зоомаркетів MasterZoo оголосила про зміни в управлінській команді — до неї приєдналася Анна Швед, яка обійняла посаду директорки з маркетингу.
Анна Швед має понад 18 років досвіду в маркетингу у сфері ритейлу та медицини. Її кар’єрний шлях охоплює широкий спектр ролей — від керівниці CRM-напряму до маркетинг-директорки, а також роботу з провідними українськими брендами, серед яких «Добробут», «Нафтогаз України», мережі VARUS, «Сільпо» та INTERTOP.
Анна є експерткою зі стратегічного маркетингу, у її портфоліо — розвиток національних брендів, ведення бізнесу із фокусом на потребах клієнта та комплексне управління маркетингом, орієнтоване на досягнення бізнес-результатів.
У MasterZoo вона очолить маркетингову команду та відповідатиме за стратегію розвитку бренду. Зокрема, команда під її управлінням зосередиться на створенні особливого клієнтського досвіду, посиленні партнерських колаборацій і операційно ефективному маркетингу.
"Радію можливості долучитися до команди MasterZoo — найбільшої мережі зоомаркетів України. Разом із командою ми популяризуємо культуру свідомого догляду та сприйняття улюбленців як особистостей. Ритейл — це про драйв, здатність відчувати та розуміти клієнта і оперативно впроваджувати зміни. Планую сфокусуватися на глибокому розумінні потреб хвостиків та їхніх петбатьків і розвитку улюбленого бренду — як в офлайні, так і в онлайн-каналах. Місія MasterZoo — зробити українських улюбленців найщасливішими та найдовголітнішими у світі," — зазначає Анна Швед, маркетинг-директорка мережі MasterZoo.