
WOW CLUB від MAUDAU — маркетплейс запустив програму лояльності
Маркетплейс повсякденних штук MAUDAU запускає програму лояльності WOW CLUB.
Щоб потрапити до клубу, достатньо зробити дві покупки на 2000 грн або закупитись на 5000+ грн протягом місяця. Після цього клієнт автоматично стає учасником.
Щомісяця можна самостійно обирати категорії з підвищеним кешбеком, отримувати безплатну доставку та отримувати спеціальні пропозиції тільки для учасників клубу.
Перед запуском команда провела масштабну підготовку: аналіз існуючих рішень на ринку, глибинні інтерв’ю з гостями, тестування механік. Особливу увагу приділили тому, щоб умови участі були не тільки вигідними, але й природними — такими, які легко інтегруються в звичний шопінг. У результаті з’явилась програма, яка не нав’язує вигоди, а органічно їх підказує.
"Ми створюємо сервіс, що справді радує, формує звичку повертатись і дозволяє краще розуміти потреби гостя. Прагнемо, щоб рутинні комплексні покупки гостей ставали ще вигіднішими завдяки MAUDAU WOW CLUB. Адже щасливий гість — це не тільки приємно, але й стратегічно важливо для зростання MAUDAU та підвищення лояльності до бренду в цілому", — коментують у MAUDAU.
WOW CLUB — це новий рівень взаємодії з MAUDAU. Гість сам обирає, які категорії зробити «улюбленими» цього місяця і отримує більше кешбеку саме на ті товари, які потрібні. Програма адаптивна, персоналізована і надихає спробувати нове.
Перші результати
Спочатку це був обережний тест, але гості так активно відреагували на нові можливості та почали масово цікавитися програмою, що компанія прийняла рішення швидко розгорнути WOW CLUB на 100% бази.
У програмі вже понад 22 тисяч учасників, і їхня кількість стабільно зростає. Гості купують частіше, відкривають нові категорії, активніше використовують кешбек. А головне — повертаються.
Найчастіше гості обирають бакалію, напої, міцний алкоголь, догляд за тілом, дитячі товари та посуд. Із запуском WOW CLUB MAUDAU почав активніше знайомити користувачів з новими категоріями — і ці зміни вже помітні в даних:
- Частота покупок зросла у 2+ рази.
- Середня кількість категорій в кошику зросла на 13%.
- Середня кількість унікальних продуктів в замовленні учасників на 7,9% вища, ніж у не учасників.
- Середній чек замовлення учасника WOW CLUB у травні зріс на 3,6%, порівняно з квітнем. Тоді як у не учасників цей показник знизився на 4%.
MAUDAU продовжує розвивати програму: вже додали підказки в кошику, бейджі на товари з підвищеним кешбеком, розширили умови вступу (тепер враховуються і товари від мерчантів). Попереду — ще більше персоналізованих пропозицій і гнучких умов.