All Retail
Опубліковано

Дрогері-оператор Rossmann суттєво випереджає ринок завдяки міжнародній експансії та цифровим інвестиціям

Rossmann зростає швидше за ринок, демонструючи потужне міжнародне розширення та амбітні інвестиції. Стратегія високих та низьких цін у поєднанні з цифровими купонами стимулює залученість користувачів у мобільний додаток ритейлера й розвиток e-commerce.

Rossmann, другий за величиною дрогері-оператор у Німеччині, сьогодні демонструє темпи зростання, які суттєво випереджають ринок. За підсумками 2024 фінансового року компанія зафіксувала зростання валового доходу на 10,2%, досягнувши €15,3 млрд. З цієї суми €9,9 млрд припало на Німеччину, що свідчить про впевнене зростання на 6% у порівнянні з попереднім роком. За попередніми оцінками, загальне зростання роздрібного сектору Німеччини склало 1,1% у річному обчисленні.

Міжнародні результати Rossmann також були показовими — дохід на восьми іноземних ринках присутності зріс на 18,9%, що у три рази перевищує динаміку внутрішнього бізнесу. Ці ринки забезпечили компанії €5,4 млрд доходу.

У поточному фінансовому році Rossmann суттєво нарощує інвестиції. Бюджет на 2025 рік становить €540 млн, що на €150 млн більше, ніж у попередньому році. Після відкриття 230 магазинів у 2024-му, компанія планує амбітне розширення — запуск 330 нових локацій у 2025 році. Основними країнами для зростання визначено Іспанію, Туреччину та Швейцарію, де перший магазин компанії відкрили в грудні 2024 року.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або