
Lidl в Бельгії запустив виробництво екологічної альтернативи м’яса
Німецька мережа супермаркетів-дискаунтерів Lidl розпочала виробництво «гібридного» м'яса в Бельгії.
Новий продукт являє собою м’ясний фарш, що складається на 60% з яловичини та на 40% з рослинних білків. У майбутньому цей фарш може стати екологічною альтернативою традиційному м’ясу, допомагаючи знизити викиди CO₂ при виробництві м’ясних напівфабрикатів на 40%.
Запуск цього продукту має на меті ознайомити споживачів з більш екологічним і здоровим варіантом м’ясних виробів у доступній формі.
Заміна 40% м’яса рослинними білками дозволяє значно знизити вплив на навколишнє середовище, зменшуючи не тільки викиди CO₂, але й споживання води та земельних ресурсів. Однак у Lidl наголошують, що смак і зовнішній вигляд нового продукту залишилися на рівні традиційного яловичого фаршу.
«Розробка цього продукту зайняла досить багато часу, тому що ми хотіли зберегти смак. Смію сказати, що навіть справжні любителі м'яса навряд чи помітять різницю», — зазначив Сем Ван Лір, відповідальний за закупівлі Lidl у Бельгії та Люксембурзі.