All Retail
Опубліковано

Lidl фіксує рекордні продажі завдяки міжнародній експансії

Теги:
Lidl
експансія
Фото:
Retail Detail

Минулий фінансовий рік став успішним для дискаунтера Lidl. Продажі компанії зросли на 5,3% (на 6,6 млрд євро), досягнувши 132,1 млрд євро.

Близько 80% цього обсягу припадає на міжнародні ринки. У Німеччині ж Lidl уперше перетнув позначку в 30 млрд євро. Значний внесок у зростання зробили нові магазини, відкриті в Іспанії, Італії, Великій Британії та Швейцарії.

Зокрема, в Бельгії Lidl планує активне розширення — до кінця 2038 року заплановано відкриття 80 нових точок. У США темпи зростання залишаються повільними. Така експансія є частиною довгострокової стратегії розширення присутності на ключових ринках Європи та за її межами.

Попри зниження онлайн-продажів, компанія вдосконалює свою омніканальну модель. Lidl робить ставку на власні бренди, зокрема Parkside (DIY) і Crivit (спортивні товари), запускаючи масштабну маркетингову кампанію в 30 країнах.

Непродовольчий асортимент більше не обмежується короткотривалими акціями — тепер він представлений як постійна пропозиція з фіксованими цінами.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або