All Retail
Опубліковано

Попит на електросамокати в Україні зріс майже на 30% за рік

У період з травня 2024 по квітень 2025 року українці здійснили понад 3,78 млн пошукових запитів на електросамокати. Це на 29,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Про це свідчать дані дослідження аналітичного центру компанії Sellmax, де проаналізували Google-запити в цій категорії.

Найвищий сплеск попиту спостерігався у травні 2022 року — понад 830 тис. запитів лише за місяць. Аналітики пов’язують це з паливною кризою та пошуком українцями доступного транспорту для щоденного користування.

«Якщо пік попиту у 2022 році був відповіддю на дефіцит пального, то у 2024–2025 ми бачимо стабільний органічний попит. Водночас попит на електросамокати в Інтернеті демонструє чітку сезонну динаміку з піковими значеннями у весняно-літній період», — говорять в аналітичному центрі.

Повторюють загальний сезонний тренд й комерційні запити, які пов’язані з наміром придбати електросамокат (наприклад, «електросамокат купити», «ціна»).

За період травень 2024 — квітень 2025 українці мали намір купити електросамокат майже 1 млн разів, що на 10,2% більше, ніж за минулий рік.

Тут так само зафіксовано найбільший інтерес до купівлі у травні 2022 року — понад 550 тис. запитів.

«Попит із запитом «купити» — найкращий індикатор ринку. Ми бачимо, що попри війну, люди інвестують у мобільність. Це говорить про адаптацію до нової реальності», — додають в аналітичному центрі.

Найбільше запитів на електросамокати зафіксовано у Києві, Львові, Харкові та Одесі — понад 70% всього обсягу пошуку припадає на ці чотири міста. Це свідчить про високий попит у великих урбанізованих центрах.

За той самий період кількість запитів на звичайні самокати зменшилась на 3%, до 3,34 млн. Це продовжує тренд, який триває з 2023 року, коли інтерес до класичних моделей почав поступатися електричним.

Найпопулярнішим майданчиком для пошуку електросамокатів у 2025 році залишається OLX із часткою 52,6%. Проте його позиції зменшилися порівняно з піковими 59,9% у 2024 році. Тим часом зростає популярність Comfy, Foxtrot, Rozetka та Епіцентру — разом вони охопили понад 20% ринку.

Найбільший інтерес українці виявляють до Xiaomi — бренд утримує лідерство всі чотири роки дослідження. Далі йдуть Kugoo та Ninebot. У 2022 році також спостерігався сплеск попиту на Crosser, що збігся з запуском нових моделей та активним просуванням на маркетплейсах.

За словами аналітиків, попит на електросамокати в Україні не лише зберігається, а й зростає. Дослідження демонструє сталу тенденцію до популяризації електромобільності навіть в умовах війни. Експерти пов’язують це з пошуком економічного, мобільного та автономного транспорту.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або