All Retail
Опубліковано

«Аврора» зібрала та передала на переробку півтора мільйона батарейок

Мережа мультимаркетів «Аврора» в межах екологічної ініціативи продовжує проєкт Avrora Green. За першу половину 2025 року зібрали 1 527 750 вживаних батарейок, а переробили 1 582 650 штук.

Avrora Green — це екологічна ініціатива, яка реалізована спільно з компанією BatterFly, що забезпечує транспортування відходів, їх сортування та відправку до заводів-утилізаторів у Польщі. Їх переробляють на компоненти для виготовлення олівців, комп’ютерної техніки, медичного обладнання та літаків.

Головною метою проєкту є створення та поширення в магазинах «Аврора» сучасних боксів для збору, які мають вигляд батарейки. Це дозволяє кожному здати використані елементи живлення та внести свій внесок у збереження навколишнього середовища.

За перший квартал 2025 року в магазинах мережі «Аврора» зібрано 16 018 кг батарейок, 12 490 кг — перероблено. У другому кварталі зібрали 14 537 кг, а обсяг перероблених склав 26 645 кг. Всього за І півріччя зібрали 30 555 кг вживаних батарейок. Лідерами стали магазини Київщини, де вдалося зібрати 5 258 кг вживаних батарейок, Харківська область — 3 280 кг, Полтавщина — 3 089 кг, Дніпропетровська — 3 023 кг та Волинська області — 1 520 кг.

При цьому, за І півріччя батарейки здали 896 магазинів, з яких 10 магазинів зібрали понад 120 кг.

Всього з початку проєкту (грудень 2023 року) покупці «Аврори» зібрали 3 266 600 батарейок, з них вже перероблено 2 814 850 одиниць батарейок.

Звіт про кожну перероблену партію можна переглянути на сайті.

Як долучитися?

У кожному магазині мережі «Аврора» встановлені бокси, де можна залишити вживані батарейки. На боксах розміщено QR-код із посиланням на сайт партнера, там детально роз’яснено, які типи батарейок можна здати, що відбувається далі з батарейками, а також можна переглянути актуальну інформацію щодо обсягів зібраних та перероблених батарейок.

«Екологічні ініціативи є частиною нашої корпоративної стратегії. Переробка батарейок — це наша інвестиція в чисте довкілля та формування екологічної культури. Такі проєкти створюють цінність і для клієнтів, і для компанії», — зазначає Наталія Ізюмець, директорка з якості мережі мультимаркетів «Аврора».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або